اجاره پمپ بتن در تهران

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طول سال‌های ۵ تا ۸۵ ده شهر به شهرهای است.ان تهران اضافه شده‌اند که بزرگ‌ترین آنها شهرهای اندیشه، صالحیه، باغستان و نصیرشهر با ۵ هزار، ۵ هزار، ۵ هزار، هزار نفر و کوچک‌ترین آن‌ها شهر ارجمند با ٬ نفر بوده‌است.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مسئولیت سرپرستی و برنامه‌ریزی امور مربوط به برنامه‌های جامع و کلی شهرداری تهران را بر عهده دارد. همین‌طور مدیریت منابع انسانی اعم از امور است.خدامی منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگه‌داشت منابع انسانی از دیگر وظایف این نهاد است..


پمپ بتن بوم یا پمپ بتن کامیون به نوعی پمپ بتن گفته میشود که به یک کامیون متصل شده و با است.فاده از یک بازوی روباتیک متحرک و کنترل از راه دور ، که به عنوان بوم شناخته شده است. و کار انتقال بتن ریزی را انجام میدهد و بتن را دقیقاً در محل ساخت و ساز قرار میدهد از مزیت های پمپ بتن بوم به دلیل وجود بازوی رباتیک چندمنظوره موجب صرفه جویی در نیروی کار میشود. بوم ها قابلیت جا بجایی با تاور کرین را داشته و در پروژه ها در طول روز امکان جابجا شدن را دارند. . معمولاً این دستگاه ها توانایی بتن ریزی در سطوح بالاتر و پائین تر از تراز قرارگیری ماشین را به صورت همزمان دارا میباشد. این پمپها معمولاً تا راندمان اسمی مترمکعب در ساعت و با فشار بتن بار موجود هستند و تا قطر سنگدانه میلی متر را انتقال می دهند، ولی در عمل پمپهای مرسوم راندمان مترمکعب در ساعت با تحمل فشار بار داشته و تا قطر میلی متر را میتوانند انتقال دهند

پمپ بتن (Concrete Pump) به دستگاهی می گویند که وظیفه انتقال بتن از میکسر و به کمک لوله به محل مورد نظر را بر عهده دارد. در واقع در صنایع مختلف بهترین، سریعترین و دقیق ترین روش برای انتقال و جابجایی مواد مخصوصا بتن، پمپاژ است. که حتی نوع مسیر دسترسی هم اهمیتی ندارد. به همین دلیل تمامی پمپ ها اعم از پمپ بتن کوچک تا بزرگ اهمیت فوق العاده ای در پروژه های ساختمانی دارند.

 اجزای اصلی پمپ بتن تریلر موتور و پمپ روغن هستند. موتور مورد است.فاده در پمپ بتن تریلر موتور دیزلی یا موتور الکتریکی است. که منبع قدرت پمپ است.. قدرت موتور و پمپ روغن اصلی باید منطبق با هم باشند که باعث افزایش کارایی تجهیزات می شود. بر اساس این اصل، محاسبه طراحی شبیه سازی کامپیوتر در قدرت ثابت، فشار سیستم و منحنی جابجایی پمپ معقول تر است.. پمپ دیزل جریان اصلی جریان دیزلی آلمان DEUTZ پمپ فشار نوع مسدود کننده موتور دیزل آب سرد است.. موتور دارای مزایای است.فاده از قدرت قوی، مصرف سوخت کم، سر و صدای کم و انتشار کمتری است.. موتور موتور اصلی نام تجاری معروف را انتخاب می کند، سطح حفاظت آن به سطح IP می رسد و سر و صدا کوچک است.، کارایی بالا است.، گشتاور بالا است.، عملکرد شروع خوب است..



( اجاره ) های دیگر