خریدوفروش پمپ بتن در تهران

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.


از مشخصات فنی پمپ بتن پریستالتیک می توان به نرخ پمپاژ با سرعت متر مکعب در ساعت به کمک لوله هایی با قطر ۵ میلیمتر، انتقال بتن به شکل افقی تا متر و به شکل عمودی تا متر، نیاز بسیار کم نسبت به روغن کاری و تمیزکاری و تناسب کامل برای پروژه های کوچک اشاره کرد.

برخی از اجزای پمپ دکل بتن ریزی شامل واحد پمپاژ، پایه ثابت کننده تجهیزات، سیستم چرخش، سیلندر بوم اول و سیلندر بوم دوم می باشد. از دیگر اجزای پمپ بتون دکل می توان به لوله انتقال، شیلنگ انتهایی، بوم اول، بوم دوم و کابین اپراتور اشاره کرد.

تراک میکسرها نوع خاصی از پمپ بتن همراه با سیستم پمپ و بوم هستند. در مواقعی که نیاز باشد مخلوط بتن آماده از محل کارخانه تا پروژه منتقل شود یا مخلوط بتن را طبق مدت زمان مشخصی نگهداری کنند تا شرایط بتن ریزی فراهم گردد و از سفت شدن آن جلوگیری کنند از تراک میکسر کمک می گیرند.



( خریدوفروش ) های دیگر