خریدوفروش پمپ بتن در دماوند

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در اشعار و منظومه‌های شاعران دیگر از جمله قصیده‌ای از ناصرخسرو، منظومه ویس و رامین از فخرالدین اسعد گرگانی و قصیده‌ای از خاقانی تلمیح این اسطوره دیده می‌شود. قصیده دماوندیه دوم که در سال توسط ملک‌الشعرای بهار سروده شد، از شعرهای معروفی است. که درباره دماوند سروده شده، چنین است.:

پوشش گیاهی این منطقه غنی است.؛ به‌گونه‌ای که از بسیاری گیاهان دارویی‌ این منطقه در کتاب‌های معتبر گیاه شناسی یاد شده است.. در ارتفاعات مختلف کوه دماوند، گیاهان فراوان و گوناگونی می‌روید که برخی از آن‌ها فقط در یک ارتفاع خاصی دیده می‌شود. گیاهان این منطقه که به اسم دماوند نام‌گذاری شده‌اند، عبارت‌اند از: کلاه میرحسن دماوندی، کزل دماوندی، بومادران دماوندی، پیرگیاه دماوندی، ریش قوش دماوندی، فراموشم مکن دماوندی، زنگوله‌ای دماوندی، کتانی دماوندی و ماشک دماوندی.

تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.


برای بتن ریزی به کمک این دستگاه پمپ بتن ، با است.فاده از تراک میکسر بتن را درون قیف پمپ می ریزند. درون قیف ها تیغه هایی تعبیه شده است. که با چرخش، از سفت شدن مخلوط جلوگیری می نمایند. بر روی دهانه ورودی نیز مش قرار دارد تا از ورود سنگدانه های درشت و در نتیجه گرفتگی پمپ بتن ریزی جلوگیری به عمل آید.

پمپ های بتن با توجه به مشخصات فنی این مخلوط سیمانی، با مکانیسم ورود و خروج پیوسته از سفت شدن آن در حین انتقال جلوگیری می کنند. همچنین بد نیست بدانید که مکانیسم کارکرد پمپ های بتن براساس ساختار آنها با یکدیگر کمی متفاوت است. که از جمله آنها می توان به پمپ های پیستونی دو سیلندری و غیره اشاره کرد.

پمپ های بتن به شیوه های مختلف کار می کنند که نتیجه آن پمپاژ مخلوط های سیمانی است.. رایج ترین مکانیسم عملکرد پمپ های بتن، مکش و تخلیه است.. حتما می دانید که بتن ویسکوزیته بسیار بالایی دارد و ترکیبی از تکه های سنگین، سخت و حتی بزرگ است.. بنابراین در صورتی که تحرک نداشته باشد، مخلوط بتن به سرعت سفت شده و جابجایی آن مختل خواهد شد.



( خریدوفروش ) های دیگر