خریدوفروش پمپ بتن در دیزین

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دیزین، علاوه بر پیست اسکی و تفریحات زمستانی، امکانات و تفریحات دیگری نیز دارد. هرکدام از این تفریحات برای سلیقه‌ها و آدم‌های متفاوتی مناسب است.؛ بنابراین نگران این نباشید که اگر به دیزین آمدید، قرار است. بیکار بمانید. در اینجا، با تک‌تک تفریحات این دهکده آشنا می‌شویم.

در سال امکانات اسکی روی چمن نیز در پیست دیزین فراهم شد و در کنار آن ورزش‌های کوهستانی دیگر همچون دوچرخه سواری کوهستانی و کایت سواری در لیست تفریحات این مجموعه قرار گرفتند. تمام این امکانات دست‌به‌دست هم دادند تا دیزین را به یک پیست اسکی فوق‌العاده و چهار فصل در ایران و خاورمیانه تبدیل کنند.

پیست اسکی بین المللی دیزین پیستی عالی چه برای اسنو و چه آلپاین است. که از ساعت ۸ صبح تا حدود مشغول به فعالیت است. و دارای سطوح مختلف برای اسکی می باشد. اگر می خواین علاوه بر لذت بردن از اسکی مسیرتون هم نسبتا خلوت باشد به سمت قله برین که حدودا اسکی از قله تا پایین بین ۵ تا دقیقه طول می کشد. مسیر این پیست خیلی خوب است. و از مزایایی که نسبت به پیست توچال دارد این است. که تقریبا آلپاین و اسنو جدا اسکی میکنند و بریا هم مزاحمتی ایجاد نمی کنند. این پیست برای مسیر های ۵ دقیقه به بالا تله کابین دارد و برای الباقی مسیر ها بشقابی دارد.


این دستگاه ها با مکانیسم سانتریفیوژی کار می کنند و در برابر خوردگی هم مقاوم هستند. از جمله مشخصات فنی پمپ بتن دوغاب می توان به است.فاده از آلیاژهای فولاد – کروم، چدن و پلاستیک، طراحی و ساختار متنوع، قابلیت انتقال مخلوط های گوناگون با ویژگی های خاص اشاره کرد. عمده کاربرد این پمپ ها در صنایع فولاد، معدنی و لایروبی است..

این مدل با برق سه فاز در دو نوع، پمپ موتور برقی کیلووات و پمپ موتور برقی کیلووات، مناسب است.فاده در محیط های بسته مانند تونل ها همچنین محیط هایی که از نظر صدا و آلودگی با محدودیت مواجه اند ارائه می شود. پمپ بتن برقی پر کاربردترین ابزار در ساخت و سازهای درون شهری می باشد و از مزایای آن به هزینه نگهداری پایین و کاربری گسترده آن می توان اشاره نمود.

در بتن ریزی های حجیم، برای انتقال بتن به صورت افقی و عمودی، از پمپ بتن زمینی یا پمپ بتن قابل حمل است.فاده می شود. در ابتدا بتن توسط تراک میکسر یا شوتینگ حمل می گردد و سپس برای انجام عملیات پمپاژ، بتن به دستگاه پمپ بتن زمینی منتقل می شود. با حرکت دورانی پیستون های لاستیکی و فشار جک های هیدرولیک و همچنین با نیروی وزن بتن، شیرهای خروجی ماشین پمپ بتن زمینی باز و بسته شده و بتن وارد شیلنگ می شود. در داخل شیلنگ، دوران تیغه هایی که به محفظه پمپ متصل هستند سبب رانده شدن بتن به لوله تخلیه شده و بدین ترتیب بتن ریخته شده به داخل وان (قیف) دستگاه پمپ می شود.



( خریدوفروش ) های دیگر