خریدوفروش پمپ بتن در دیزین

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در اسکی، بالا رفتن از سراشیبی بسیار خسته‌کننده است.؛ به همین دلیل بالابرهایی همچون تله اسکی بشقابی طراحی شده‌اند. بالابر‌های بشقابی اسکی‌بازان را به بالای پیست می‌کشانند. این تله اسکی دارای میله‌هایی است. که قسمت پایین آن‌ها سطوحی بشقابی شکل دارند و افراد به‌صورت تک نفره بر آن‌ها سوار می‌شوند. برای است.فاده از این بالابر باید اسکی به پا داشته باشید.

در سال زیر نظر فدراسیون جهانی اسکی و متخصصان این رشته، گلنگ احداث پیست چمن دیزین زده شد. این پیست به طول ۵ متر، در شمال غرب دفتر مدیریت پیست دیزین قرار دارد و تا بخش جنوبی رستوران کشیده شده است.. پیست چمن تنها پیست اسکی قابل است.فاده در فصل تابستان به شمار می‌رود. مسابقات جهانی اسکی روی چمن، تیراندازی با کمان، کایت و دوچرخه‌سواری کوهستانی در این پیست برگزار می‌شوند. پیست چمن به تله‌های مختلف مجموعه دسترسی دارد. وجود گیاهان نادر در فصل تابستان، از جذابیت‌های این پیست است..

پیست اسکی دیزین، برای اهالی تفریحات زمستانی نامی آشنا است.. دیزین در ارتفاعات رشته کوه‌های البرز، در فاصله کیلومتری شمال کرج و کیلومتری ولایت رود قرار دارد؛ البته بخش‌هایی از مجموعه تفریحی رفاهی پیست اسکی دیزین در است.ان تهران است.. این مجموعه فرصتی مناسب برای تجدید قوا، تفریح دوستانه و خانوادگی و است.فاده از هوای پاک کوهستان را فراهم می‌کند و با امکانات رفاهی و تفریحی عالی ورزشکاران و گردشگران بسیاری را در هر فصلی از سال به سوی خود می‌کشد.


استفاده نادرست از سطح شیبدار و خط لوله هایی که در شیب قرار گرفته اند، دانه بندی را به هم می زند. ملات باقی مانده سریع خشک می شود و باید قبل از خشک شدن تمیز شود. یکی از مزایای پمپ بتون قابلیت انتقال بتون تا متر به صورت عمودی و تا ۵ متر به صورت افقی می باشد. همچنین بازدهی آنها نیز بین تا متر مکعب در ساعت است. (اعداد ذکر شده در انواع مختلف پمپ ها متفاوت خواهد بود).

در دستگاه پمپ بتن ثابت یا پمپ بتن برقی جهت تامین انرژی پمپاژ بتن از الکتروموتور سه فاز با توان الی اسب بخار است.فاده می گردد که قابلیت بتن ریزی از تا متر مکعب در هر ساعت را دارد. پمپ بتن برقی دارای توانایی انتقال بتن از مسافت تا متر به صورت عمودی و تا متر به صورت افقی با فشار تا بار می باشد. همچنین پمپ برقی ارائه شده در هایپر صنعت فامکو قابلیت پمپاژ بتن از تا متر مکعب در ساعت را توسط تا ضربه در دقیقه فراهم می نماید.

همانطور که می دانید بتن ترکیبی از سیمان و ماسه و آب است. و پمپی که برای آن ساخته شده وظیفه انتقال آن را بر عهده دارد. این روش در بتن ریزی کلیه پروژه های عمرانی که برای ساخت بنا و سازه مورد است.فاده قرار می گیرد و معدنی که برای پر کردن فضاهای خالی است. کاربرد دارد. بنابراین کاربرد پمپ بتن طیف گسترده ای از صنایع را شامل می شود که عبارتند از:



( خریدوفروش ) های دیگر