فروش پمپ بتن در دیزین

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مگر می‌شود به مجموعه‌ای به این بزرگی سفر کنید و از امکانات مختلف رفاهی این پیست بی‌بهره باشید؟ اتفاقا پیست اسکی دیزین یکی از بهترین امکانات رفاهی را برای ورزشکاران و اسکی‌بازان و گردشگران در میان پیست‌های اسکی تهران دارد. که در این قسمت انواع این امکانات و جاذبه‌ها را برایتان توضیح داده‌ایم.

در طول تابستان، اسکی روی چمن نیز در این پیست امکان‌پذیر است.. پیست اسکی روی چمن دیزین ۵ متر طول دارد. همه ساله در این منطقه مسابقات جهانی اسکی روی چمن برگزار می‌شود. همزمان، در مناطق دیگر دیزین از جمله منطقه پیست چمن، امکان فعالیت‌هایی از قبیل دوچرخه سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت سواری و غیره موجود است. و گردشگران از باغ گل و گونه‌های نادر گیاهان کوهستانی بازدید می‌نمایند.

منطقه دیزین یکی از مناطق گران قیمت برای سفر و خوشگذرانی است.. برای ورود به این منطقه باید در حدود هزار تومان ورودیه بر ای هر نفر پرداخت کنید که این مقدار در روزهای شنبه تا سه شنبه کمتر است.. علاوه بر آن هزینه رستوران، کرایه وسایل اسکی، لباس اسکی و ورودی پیست را باید اضافه کرد. البته سفر به دیزین تجربه‌ای متفاوت است. که شاید به هزینه آن بیارزد.


این مدل با برق سه فاز در دو نوع، پمپ موتور برقی کیلووات و پمپ موتور برقی کیلووات، مناسب است.فاده در محیط های بسته مانند تونل ها همچنین محیط هایی که از نظر صدا و آلودگی با محدودیت مواجه اند ارائه می شود. پمپ بتن برقی پر کاربردترین ابزار در ساخت و سازهای درون شهری می باشد و از مزایای آن به هزینه نگهداری پایین و کاربری گسترده آن می توان اشاره نمود.

پمپ بتن برقی که با نام های پمپ بتن ایستا یا پمپ بتن ثابت نیز شناخته می شود، جهت انتقال بتن در مسافت طولانی به محل بتن ریزی، در پروژه های دارای محدودیت است.فاده می گردد. پمپ بتن برقی به دلیل است.فاده از الکتروموتور سه فاز قدرتمند فاقد ایجاد آلودگی برای محیط می باشد، لذا برای کارگاه هایی با فضای سرپوشیده مناسب است.. نیروی محرکه پمپاژ بتن توسط الکتروموتور سه فاز قدرتمند تامین شده و دارای مزایای هزینه خرید پایین، نگهداری آسان و کاربری گسترده می باشد. امروزه پمپ بتن برقی در پروژه های ساخت تونل و ساخت و سازهای درون شهری جهت بهبود سرعت بتن ریزی و عدم افت کیفیت بتن کاربرد دارد. هایپر صنعت فامکو تامین کننده و عرضه کننده انواع پمپ بتن برقی یا پمپ بتن ثابت می باشد.

این نوع پمپ ها، پمپ بتن ایستا، پمپ بتن تریلر یا زمینی هم نام دارند و لوله های انتقال مجزای از واحد پمپاژ هستند. لوله های این پمپ ها از جنس فولاد یا پلاستیک بوده و به کمک دست به هم وصل می شوند به همین دلیل به مدل های ثابت، پمپ بتن دستی هم می گویند. همانطور از اسم آنها مشخص است. قابلیت و توان جابجایی و حرکت ندارند.



( فروش ) های دیگر