خریدوفروش پمپ بتن در رودهن

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.

رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..


اعتبار و شهرت شرکت سازنده پمپ بتن اهمیت بسیار بالایی دارد و حتی باید شرکت ارائه دهنده خدمات را نیز بررسی کرد. پمپ ها برحسب نوع خود نیاز به مهارت بالایی دارند و بنابراین اپراتورها باید حرفه ای باشند. از طرفی جنس بدنه و کیفیت ساخت پمپ تا در برابر شرایط محیطی پروژه مقاوم باشد نیز اهمیت دارد.

در مورد اجرای بتن مهم ترین و اولین نکته، بحث زمان است.. باید به سریع ترین روش ممکن بتن را به محل اجرای پروژه رساند. نکته دیگر اندازه سنگدانه است.. این اندازه باید در محدوده است.اندارد قرار داشته باشد. سنگ دانه های تیز گوشه باید کمتر از / و سنگدانه های گرد باید کمتر از / باشد. نسبت آب به سیمان حداکثر باید / باشد

این نوع پمپ ها براساس جابجایی مثبت کار می کنند و معمولا از سوپاپ ورودی و خروجی، پیستون و سیلندر ساخته شده اند. به طور کلی در این نوع پمپ بتن، مخلوط سیمانی ابتدا به درون قیف ریخته می شود و سپس این مخلوط در اثر نیروی جاذبه و مکش حاصل از حرکات رفت و برگشتی در پیستون افقی، مخلوط به درون سیلندر هدایت می گردد. حرکت پیستون به عقب و جلو، سوپاپ های ورودی و خروجی هم تغییر موقعیت می دهند. این نوع پمپ ها کارایی و راندمان بالایی دارند. از جمله مشخصات فنی پمپ بتن پیستونی می توان به توانایی آن در انتقال مخلوط سیمانی تا متر به شکل افقی و متر به صورت عمودی، نرخ پمپاژ با قدرت متر مکعب در لوله هایی به قطر میلی لیتر، تناسب کامل با پروژه های بزرگ و حجم بتن ریزی بالا و برطرف سازی گیر لوله به شکل خودکار اشاره نمود.



( خریدوفروش ) های دیگر