خریدوفروش پمپ بتن در شرق تهران

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.


مزیت پمپ های هوایی بتن این است. که می توان در ساختمان هایی که ارتفاع بالا دارند است.فاده کرد، سرعت و میزان بتن ریزی را چند برابر می کنند، امکان نصب بر روی کامیون یا سطوح محکم به منظور جابجایی بهتر و قدرت و توان بیشتر پمپاژ وجود دارد، نیروهای انسانی کمتری در پروژه درگیر می شوند، نیازی به نصب لوله های انتقال نیست چون توسط بازوها جابجایی انجام می شود و حتی در پروژه هایی که امکان دسترسی سختی دارند و یا در تونل های پیچیده به راحتی امکان پذیر می شود.

در دستگاه پمپ بتن ثابت یا پمپ بتن برقی جهت تامین انرژی پمپاژ بتن از الکتروموتور سه فاز با توان الی اسب بخار است.فاده می گردد که قابلیت بتن ریزی از تا متر مکعب در هر ساعت را دارد. پمپ بتن برقی دارای توانایی انتقال بتن از مسافت تا متر به صورت عمودی و تا متر به صورت افقی با فشار تا بار می باشد. همچنین پمپ برقی ارائه شده در هایپر صنعت فامکو قابلیت پمپاژ بتن از تا متر مکعب در ساعت را توسط تا ضربه در دقیقه فراهم می نماید.

در بتن ریزی های حجیم، برای انتقال بتن به صورت افقی و عمودی، از پمپ بتن زمینی یا پمپ بتن قابل حمل است.فاده می شود. در ابتدا بتن توسط تراک میکسر یا شوتینگ حمل می گردد و سپس برای انجام عملیات پمپاژ، بتن به دستگاه پمپ بتن زمینی منتقل می شود. با حرکت دورانی پیستون های لاستیکی و فشار جک های هیدرولیک و همچنین با نیروی وزن بتن، شیرهای خروجی ماشین پمپ بتن زمینی باز و بسته شده و بتن وارد شیلنگ می شود. در داخل شیلنگ، دوران تیغه هایی که به محفظه پمپ متصل هستند سبب رانده شدن بتن به لوله تخلیه شده و بدین ترتیب بتن ریخته شده به داخل وان (قیف) دستگاه پمپ می شود.



( خریدوفروش ) های دیگر