اجاره پمپ بتن در شمال تهران

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ابیات لوحه قبرِ داخل بقعه نشان می‌دهد که صاحب آن را همان پیر افسانه‌ای صنف قصاب دانسته‌اند. محله اطراف بقعه نیز جوانمرد قصاب نام گرفته و قصه جوانمرد قصاب برای مردم این محل، معروف و مقبره او زیارتگاه است.. مقبره‌های دیگری هم در برخی روستاها به نام جوانمرد قصاب وجود دارد [] و احتمال دارد همه آن‌ها مقبره‌هایی نمادین برای شخصیت افسانه‌ای جوانمرد قصاب باشند.

همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، محله های شمال تهران به ویژه منطقه تهران، به دلیل قرار داشتن در کوهپایه های شمال تهران، از محبوب ترین نقاط در این شهر هستند. علاوه بر این یکی از بهترین ویژگی های این مناطق، وجود آب و هوای بسیار عالی و خنک می باشد. در واقع اگر در فصل تابستان به این منطقه از پایتخت بروید، متوجه تفاوت دما خواهید شد. از دیگر ویژگی های خوب این منطقه، مسیر دسترسی به آن است.. جالب است. بدانید که مسیر های دسترسی فراوانی در این محله های شمال تهران وجود دارد و در واقع مترو، بی آرتی، اتوبوس های خطی و همچنین تاکسی های بسیار زیادی در نقطه به نقطه منطقه تهران وجود دارند و در نتیجه جا به جایی در سطح شهر در این منطقه بسیار راحت می باشد.

از جمله مهم ترین و محبوب ترین مراکز خرید محله های شمال تهران موجود در منطقه می توان به مرکز خرید پلاتین، مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید ایران زمین، مرز خرید گلستان، مرکز خرید آرن، مجتمع اداری تجاری رویال، مجتمع تجاری گلدیس، مرکز خرید نصر، مرکز خرید پرواز، مرکر خرید مهستان، بازار سنتی ستارخان، پاساژ افق، پاساژ تهرانی، مرکز خرید تیراژه، مرکز خرید شهاب، پاساژ پردیسان، مرکز خرید پردیس، مجتمع تجاری یادگار، اشاره کرد. حتما از این مراکز خرید دیدن کنید و ساعاتی را در بهترین و محبوب ترین پاساژ های موجود در محله های شمال تهران سپری کنید.


به این نوع پمپ ها، پمپ شلنگی یا غلتکی هم می گویند که سایز کوچکی دارند و قابل حمل هستند و برای پمپاژ حجم کم بتن مورد است.فاده قرار می گیرند. این نوع پمپ ها نیز براساس جابجایی مثبت کار می کنند به این شکل که ابتدا بتن وارد قیف شده و سپس تیغه های مدور این مخلوط را به درون شلنگ منعطف که به محفظه پمپ وصل شده منتقل می کنند. فشار منفی درون این قسمت سبب کشیده شدن مخلوط سیمانی به درون لوله داخلی شده که با فشار وارد شدن از سوی غلتک های پمپ، جریان پیوسته ای از انتقال بتن رقم می خورد.

برای اجرای فونداسیون با حجم بالای بتون ریزی، است.فاده از پمپ زمینی بتن گزینه مناسبی است.. امکان خرید دست دوم این مدل پمپ به دلیل میزان پایین است.هلاک قطعات وجود دارد. میزان پمپاژ به صورت افقی ۵ متر و به صورت عمودی در ارتفاع متر است..

پمپ بتن (Concrete Pump) به دستگاهی می گویند که وظیفه انتقال بتن از میکسر و به کمک لوله به محل مورد نظر را بر عهده دارد. در واقع در صنایع مختلف بهترین، سریعترین و دقیق ترین روش برای انتقال و جابجایی مواد مخصوصا بتن، پمپاژ است. که حتی نوع مسیر دسترسی هم اهمیتی ندارد. به همین دلیل تمامی پمپ ها اعم از پمپ بتن کوچک تا بزرگ اهمیت فوق العاده ای در پروژه های ساختمانی دارند.



( اجاره ) های دیگر