اجاره پمپ بتن در شهر جدید اندیشه

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.


از دیگر نکاتی که باید در پمپاژ بتن به آن دقت نمود، خط لوله پمپاژ است.. بهتر است. طول خطوط پمپاژ کم و به صورت مستقیم باشد. شایان ذکر است. که اسلامپ بتن پمپاژی حدود ۵ میلی متر می باشد. مقدار سیمان بتن پمپاژی نیز باید حداقل ۸ کیلوگرم بر متر مکعب باشد. قطر لوله

برخی از اجزای پمپ دکل بتن ریزی شامل واحد پمپاژ، پایه ثابت کننده تجهیزات، سیستم چرخش، سیلندر بوم اول و سیلندر بوم دوم می باشد. از دیگر اجزای پمپ بتون دکل می توان به لوله انتقال، شیلنگ انتهایی، بوم اول، بوم دوم و کابین اپراتور اشاره کرد.

مزیت پمپ های هوایی بتن این است. که می توان در ساختمان هایی که ارتفاع بالا دارند است.فاده کرد، سرعت و میزان بتن ریزی را چند برابر می کنند، امکان نصب بر روی کامیون یا سطوح محکم به منظور جابجایی بهتر و قدرت و توان بیشتر پمپاژ وجود دارد، نیروهای انسانی کمتری در پروژه درگیر می شوند، نیازی به نصب لوله های انتقال نیست چون توسط بازوها جابجایی انجام می شود و حتی در پروژه هایی که امکان دسترسی سختی دارند و یا در تونل های پیچیده به راحتی امکان پذیر می شود.



( اجاره ) های دیگر