اجاره پمپ بتن در شهر جدید اندیشه

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


پمپ بتن بوم یا پمپ بتن کامیون به نوعی پمپ بتن گفته میشود که به یک کامیون متصل شده و با است.فاده از یک بازوی روباتیک متحرک و کنترل از راه دور ، که به عنوان بوم شناخته شده است. و کار انتقال بتن ریزی را انجام میدهد و بتن را دقیقاً در محل ساخت و ساز قرار میدهد از مزیت های پمپ بتن بوم به دلیل وجود بازوی رباتیک چندمنظوره موجب صرفه جویی در نیروی کار میشود. بوم ها قابلیت جا بجایی با تاور کرین را داشته و در پروژه ها در طول روز امکان جابجا شدن را دارند. . معمولاً این دستگاه ها توانایی بتن ریزی در سطوح بالاتر و پائین تر از تراز قرارگیری ماشین را به صورت همزمان دارا میباشد. این پمپها معمولاً تا راندمان اسمی مترمکعب در ساعت و با فشار بتن بار موجود هستند و تا قطر سنگدانه میلی متر را انتقال می دهند، ولی در عمل پمپهای مرسوم راندمان مترمکعب در ساعت با تحمل فشار بار داشته و تا قطر میلی متر را میتوانند انتقال دهند

پمپ های بتن با توجه به مشخصات فنی این مخلوط سیمانی، با مکانیسم ورود و خروج پیوسته از سفت شدن آن در حین انتقال جلوگیری می کنند. همچنین بد نیست بدانید که مکانیسم کارکرد پمپ های بتن براساس ساختار آنها با یکدیگر کمی متفاوت است. که از جمله آنها می توان به پمپ های پیستونی دو سیلندری و غیره اشاره کرد.

این پمپ به طور خاص برای مکان های تخصصی مانند معادن و تونل ها ساخته شده است.. این نوع پمپ های بتن همچنین دارای ریل و ترمز هستند اما معمولا به دلیل هزینه های بالا و مکانیزم فوق تخصصی شان مورد است.فاده قرار نمی گیرند. برای نمونه از پمپ های تونل برای بتون ریزی سطوح داخلی تونل ها و گالری ها است.فاده می شود و می تواند تا % از مخارج بتن ریزی تونل را کاهش دهد و ساختار فیزیکی این ماشین ها به گونه ای طراحی شده که بتن ریزی در سقف و دیواره گالری ها را ساده تر و بهینه تر میکند.



( اجاره ) های دیگر