خریدوفروش پمپ بتن در شهر جدید اندیشه

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


فروشگاه ابزارآلات و ماشین آلات ابزاربتن با تجربه ای چندین ساله در معرفی ، خرید و فروش انواع قطعات و لوازم یدکی پمپ بتن و فروش انواع پمپ بتن ، آموزش تعمیر و نگهداری پمپ های بتون توسط تیم ابزاربتن صورت میپذیرد همچنین ابزاربتن کلیه خدمات خرید و فروش و خدمات آموزش ، نکات و ترفندهای تعمیرات و نگهداری پمپ بتن در کلیه نقاط ایران را انجام میپذیرد.

برخی از اجزای پمپ دکل بتن ریزی شامل واحد پمپاژ، پایه ثابت کننده تجهیزات، سیستم چرخش، سیلندر بوم اول و سیلندر بوم دوم می باشد. از دیگر اجزای پمپ بتون دکل می توان به لوله انتقال، شیلنگ انتهایی، بوم اول، بوم دوم و کابین اپراتور اشاره کرد.

پل‌ها و سدها باید بزرگ، مستحکم و ثابت باشند تا وزن ترافیک وسایل نقلیه سنگین و فشار شدید آب را تحمل کنند. بوم پمپ‌ها، به ویژه، مزیت بالابر و گسترش خود را ارائه می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که بتن می‌تواند به سرعت به بالای یک پل یا سد بلند پمپاژ کند.



( خریدوفروش ) های دیگر