فروش پمپ بتن در شهر جدید اندیشه

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با


برخی از اجزای پمپ دکل بتن ریزی شامل واحد پمپاژ، پایه ثابت کننده تجهیزات، سیستم چرخش، سیلندر بوم اول و سیلندر بوم دوم می باشد. از دیگر اجزای پمپ بتون دکل می توان به لوله انتقال، شیلنگ انتهایی، بوم اول، بوم دوم و کابین اپراتور اشاره کرد.

در دستگاه پمپ بتن ثابت یا پمپ بتن برقی جهت تامین انرژی پمپاژ بتن از الکتروموتور سه فاز با توان الی اسب بخار است.فاده می گردد که قابلیت بتن ریزی از تا متر مکعب در هر ساعت را دارد. پمپ بتن برقی دارای توانایی انتقال بتن از مسافت تا متر به صورت عمودی و تا متر به صورت افقی با فشار تا بار می باشد. همچنین پمپ برقی ارائه شده در هایپر صنعت فامکو قابلیت پمپاژ بتن از تا متر مکعب در ساعت را توسط تا ضربه در دقیقه فراهم می نماید.

همانطور که می دانید بتن ترکیبی از سیمان و ماسه و آب است. و پمپی که برای آن ساخته شده وظیفه انتقال آن را بر عهده دارد. این روش در بتن ریزی کلیه پروژه های عمرانی که برای ساخت بنا و سازه مورد است.فاده قرار می گیرد و معدنی که برای پر کردن فضاهای خالی است. کاربرد دارد. بنابراین کاربرد پمپ بتن طیف گسترده ای از صنایع را شامل می شود که عبارتند از:



( فروش ) های دیگر