فروش پمپ بتن در شهر جدید اندیشه

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.


برخی از پمپ ها با اینکه توان و راندمان بالایی دارند اما برای یک پروژه کوچک مقرون به صرفه نیستند و به عبارتی نوع پروژه به گونه ای است. که نیازی به خرید پمپ قدرتمند و با توان بالا نیست. بنابراین باید از لحاظ نوع و میزان هزینه ای که برای پمپ می شود مقرون به صرفه بودن طبق پروژه را در نظر گرفت.

ایجاد زیرساخت‌های شهری برای پاسخگویی به نیازهای جمعیت رو به رشد، تقریباً پیمانکاران ساختمانی را در سال‌های آینده در تقاضای بالایی روبرو می‌کند. با این حال، احتمال عقب افتادن بسیاری از پروژه‌ها وجود دارد. برای پیشگیری از چنین مشکلاتی، است.فاده از بهترین و کارآمدترین تجهیزات موجود ضروری است.. در ادامه به معرفی پمپ‌های بتن خواهیم پرداخت.

هدف از به کارگیری پمپ بتون انتقال بتن بدون افت کیفیت است.. این انتقال هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی انجام می شود. هزینه نیروی انسانی با است.فاده از پمپ کاهش می یابد و سرعت پروژه به طرز چشم گیری بیشتر می شود. در اکثر پروژه های عمرانی مانند ساختمان سازی ، سد سازی ، پل سازی و ... از



( فروش ) های دیگر