خریدوفروش پمپ بتن در شهر ری

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.


بتن پس از ساخت نیاز به ابزاری برای انتقال به محل بتون ریزی دارد، در صورت انتقال بتن به صورت نامناسب احتمال دو فاز شدن بتن (جدا شدن سیمان از سنگدانه ها) و پایین آمدن کارایی آن وجود دارد. مناسب ترین ابزار برای انتقال بتن بدون از دست دادن اسلامپ به محل بتون ریزی است.فاده از دستگاه های پمپ بتون می باشد. پمپ بتن زمینی که با نام های پمپ بتن تریلر یا پمپ بتن ایستا نیز شناخته می شود، با توجه به نوع نیروی محرکه در انواع الکتریکی و دیزلی موجود می باشد. این ماشین در پروژه های عمرانی برای پمپاژ و انتقال بتن مایع در مسافت های طولانی قابل است.فاده است.. پمپ بتن زمینی دو چرخ دارد که برای حمل و نقل به صورت خودکششی یا به وسیله یدک کش است.فاده می شوند. لازم به ذکر است. که پمپ بتن ثابت پس از است.قرار در محل بتن ریزی و نصب اتصالات مربوطه، آماده به کار می گردد.

در بتن ریزی های حجیم، برای انتقال بتن به صورت افقی و عمودی، از پمپ بتن زمینی یا پمپ بتن قابل حمل است.فاده می شود. در ابتدا بتن توسط تراک میکسر یا شوتینگ حمل می گردد و سپس برای انجام عملیات پمپاژ، بتن به دستگاه پمپ بتن زمینی منتقل می شود. با حرکت دورانی پیستون های لاستیکی و فشار جک های هیدرولیک و همچنین با نیروی وزن بتن، شیرهای خروجی ماشین پمپ بتن زمینی باز و بسته شده و بتن وارد شیلنگ می شود. در داخل شیلنگ، دوران تیغه هایی که به محفظه پمپ متصل هستند سبب رانده شدن بتن به لوله تخلیه شده و بدین ترتیب بتن ریخته شده به داخل وان (قیف) دستگاه پمپ می شود.

از مشخصات فنی پمپ بتن پریستالتیک می توان به نرخ پمپاژ با سرعت متر مکعب در ساعت به کمک لوله هایی با قطر ۵ میلیمتر، انتقال بتن به شکل افقی تا متر و به شکل عمودی تا متر، نیاز بسیار کم نسبت به روغن کاری و تمیزکاری و تناسب کامل برای پروژه های کوچک اشاره کرد.



( خریدوفروش ) های دیگر