فروش پمپ بتن در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت تهویه نو آستیاک (سهامی خاص) مجری و تولید کننده کانال های انتقال هوا (کانال سازی و طراحی و اجرای سیستم های اگزاست موضعی و سیستم های شوتینگ زباله و ملحفه با گرد هم آوری مجرب ترین و حرفه ای ترین افراد در این زمینه و با هدف صنعتی کردن و علمی ساختن...

منطقه صنعتی خرمدشت پردیس در شرق تهران با دارا بودن سابقه ای بیش از دهه و وسعتی در حدود هکتار با وجود برخورداری از توان صنعتی بالا و جای دادن تعدادی از موفق ترین و بزرگترین واحدهای صنعتی از جمله شرکت بزرگ و معتبر پلیران اتصال است. .منطقه صنعتی خرمدشت به عنوان یک محدوده صنعتی بر روی نقشه تهران قرار دارد.این منطقه از سه طرف به : خرمدشت ، سیاه سنگ و متری سینا راه دارد. اصناف مستقر در آن اکثرا کارگاه های نظیر: کارگاههای نجاری ، مبلمان ، آهن آلات تولید قطعات صنعتی آسانسورسازی و کارگاه های موادشیمیایی می باشند.از عمده فعالیت های شهرک صنعتی خرمدشت : تولید چوب ، قطعات چوبی و برش چوب است..

به اعتقاد رامین در شرایطی که وزارت صنایع و معادن ملزم به ساماندهی وضعیت صنعت است.ان تهران تا پایان سال شده و مناطق صنعتی سیمین دشت و صفادشت در غرب تهران به شهرک‌های صنعتی مجاز تبدیل شدند بستر برای تبدیل مناطق صنعتی شرق است.ان به شهرک‌های صنعتی مصوب مهیا شده است..


پمپ بتن برقی که با نام های پمپ بتن ایستا یا پمپ بتن ثابت نیز شناخته می شود، جهت انتقال بتن در مسافت طولانی به محل بتن ریزی، در پروژه های دارای محدودیت است.فاده می گردد. پمپ بتن برقی به دلیل است.فاده از الکتروموتور سه فاز قدرتمند فاقد ایجاد آلودگی برای محیط می باشد، لذا برای کارگاه هایی با فضای سرپوشیده مناسب است.. نیروی محرکه پمپاژ بتن توسط الکتروموتور سه فاز قدرتمند تامین شده و دارای مزایای هزینه خرید پایین، نگهداری آسان و کاربری گسترده می باشد. امروزه پمپ بتن برقی در پروژه های ساخت تونل و ساخت و سازهای درون شهری جهت بهبود سرعت بتن ریزی و عدم افت کیفیت بتن کاربرد دارد. هایپر صنعت فامکو تامین کننده و عرضه کننده انواع پمپ بتن برقی یا پمپ بتن ثابت می باشد.

از مشخصات فنی پمپ بتن پریستالتیک می توان به نرخ پمپاژ با سرعت متر مکعب در ساعت به کمک لوله هایی با قطر ۵ میلیمتر، انتقال بتن به شکل افقی تا متر و به شکل عمودی تا متر، نیاز بسیار کم نسبت به روغن کاری و تمیزکاری و تناسب کامل برای پروژه های کوچک اشاره کرد.

در بتن ریزی های حجیم، برای انتقال بتن به صورت افقی و عمودی، از پمپ بتن زمینی یا پمپ بتن قابل حمل است.فاده می شود. در ابتدا بتن توسط تراک میکسر یا شوتینگ حمل می گردد و سپس برای انجام عملیات پمپاژ، بتن به دستگاه پمپ بتن زمینی منتقل می شود. با حرکت دورانی پیستون های لاستیکی و فشار جک های هیدرولیک و همچنین با نیروی وزن بتن، شیرهای خروجی ماشین پمپ بتن زمینی باز و بسته شده و بتن وارد شیلنگ می شود. در داخل شیلنگ، دوران تیغه هایی که به محفظه پمپ متصل هستند سبب رانده شدن بتن به لوله تخلیه شده و بدین ترتیب بتن ریخته شده به داخل وان (قیف) دستگاه پمپ می شود.



( فروش ) های دیگر