اجاره پمپ بتن در شهرک صنعتی خوارزمی

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..


پمپ های بتن با توجه به مشخصات فنی این مخلوط سیمانی، با مکانیسم ورود و خروج پیوسته از سفت شدن آن در حین انتقال جلوگیری می کنند. همچنین بد نیست بدانید که مکانیسم کارکرد پمپ های بتن براساس ساختار آنها با یکدیگر کمی متفاوت است. که از جمله آنها می توان به پمپ های پیستونی دو سیلندری و غیره اشاره کرد.

پمپ بتن برقی که با نام های پمپ بتن ایستا یا پمپ بتن ثابت نیز شناخته می شود، جهت انتقال بتن در مسافت طولانی به محل بتن ریزی، در پروژه های دارای محدودیت است.فاده می گردد. پمپ بتن برقی به دلیل است.فاده از الکتروموتور سه فاز قدرتمند فاقد ایجاد آلودگی برای محیط می باشد، لذا برای کارگاه هایی با فضای سرپوشیده مناسب است.. نیروی محرکه پمپاژ بتن توسط الکتروموتور سه فاز قدرتمند تامین شده و دارای مزایای هزینه خرید پایین، نگهداری آسان و کاربری گسترده می باشد. امروزه پمپ بتن برقی در پروژه های ساخت تونل و ساخت و سازهای درون شهری جهت بهبود سرعت بتن ریزی و عدم افت کیفیت بتن کاربرد دارد. هایپر صنعت فامکو تامین کننده و عرضه کننده انواع پمپ بتن برقی یا پمپ بتن ثابت می باشد.

به این دستگاه ها پمپ گریز از مرکز هم می گویند که براساس انرژی گردش پروانه مرکزی خود کار می کنند که بر روی یک دیسک قرار دارد. مخلوط بتن از طریق مجرای محور مرکزی به درون پمپ وارد شده و سپس بین پره های پروانه قرار می گیرد. بخش پروانه هم به یک محور مرکزی دایره ای وصل است.. این محور به کمک انرژی یک موتور شروع به چرخش با سرعت بالا می کند که انرژی گریز از مرکز تولید شده سبب ورود سریع بتن به داخل محفظه مارپیچی و مجرای خروجی می شود.



( اجاره ) های دیگر