اجاره پمپ بتن در شهرک صنعتی شمس آباد

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.


این نوع پمپ ها براساس جابجایی مثبت کار می کنند و معمولا از سوپاپ ورودی و خروجی، پیستون و سیلندر ساخته شده اند. به طور کلی در این نوع پمپ بتن، مخلوط سیمانی ابتدا به درون قیف ریخته می شود و سپس این مخلوط در اثر نیروی جاذبه و مکش حاصل از حرکات رفت و برگشتی در پیستون افقی، مخلوط به درون سیلندر هدایت می گردد. حرکت پیستون به عقب و جلو، سوپاپ های ورودی و خروجی هم تغییر موقعیت می دهند. این نوع پمپ ها کارایی و راندمان بالایی دارند. از جمله مشخصات فنی پمپ بتن پیستونی می توان به توانایی آن در انتقال مخلوط سیمانی تا متر به شکل افقی و متر به صورت عمودی، نرخ پمپاژ با قدرت متر مکعب در لوله هایی به قطر میلی لیتر، تناسب کامل با پروژه های بزرگ و حجم بتن ریزی بالا و برطرف سازی گیر لوله به شکل خودکار اشاره نمود.

به این دستگاه ها پمپ گریز از مرکز هم می گویند که براساس انرژی گردش پروانه مرکزی خود کار می کنند که بر روی یک دیسک قرار دارد. مخلوط بتن از طریق مجرای محور مرکزی به درون پمپ وارد شده و سپس بین پره های پروانه قرار می گیرد. بخش پروانه هم به یک محور مرکزی دایره ای وصل است.. این محور به کمک انرژی یک موتور شروع به چرخش با سرعت بالا می کند که انرژی گریز از مرکز تولید شده سبب ورود سریع بتن به داخل محفظه مارپیچی و مجرای خروجی می شود.

به این نوع پمپ ها، پمپ شلنگی یا غلتکی هم می گویند که سایز کوچکی دارند و قابل حمل هستند و برای پمپاژ حجم کم بتن مورد است.فاده قرار می گیرند. این نوع پمپ ها نیز براساس جابجایی مثبت کار می کنند به این شکل که ابتدا بتن وارد قیف شده و سپس تیغه های مدور این مخلوط را به درون شلنگ منعطف که به محفظه پمپ وصل شده منتقل می کنند. فشار منفی درون این قسمت سبب کشیده شدن مخلوط سیمانی به درون لوله داخلی شده که با فشار وارد شدن از سوی غلتک های پمپ، جریان پیوسته ای از انتقال بتن رقم می خورد.



( اجاره ) های دیگر