اجاره پمپ بتن در شهرک صنعتی شمس آباد

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.


استفاده نادرست از سطح شیبدار و خط لوله هایی که در شیب قرار گرفته اند، دانه بندی را به هم می زند. ملات باقی مانده سریع خشک می شود و باید قبل از خشک شدن تمیز شود. یکی از مزایای پمپ بتون قابلیت انتقال بتون تا متر به صورت عمودی و تا ۵ متر به صورت افقی می باشد. همچنین بازدهی آنها نیز بین تا متر مکعب در ساعت است. (اعداد ذکر شده در انواع مختلف پمپ ها متفاوت خواهد بود).

از دیگر نکاتی که باید در پمپاژ بتن به آن دقت نمود، خط لوله پمپاژ است.. بهتر است. طول خطوط پمپاژ کم و به صورت مستقیم باشد. شایان ذکر است. که اسلامپ بتن پمپاژی حدود ۵ میلی متر می باشد. مقدار سیمان بتن پمپاژی نیز باید حداقل ۸ کیلوگرم بر متر مکعب باشد. قطر لوله

این نوع پمپ معمولا برای پروژه های مناطقی است.فاده می شود که شرایط لازم برای تأمین برق مستقیم یا برق با توان بالا وجود نداشته باشد و سوخت دیزلی برای کارکرد پمپ است.فاده می شود. این موتورها از طریق سوخت خود می توانند مخلوط بتن را تا ارتفاعات بالا و مسیرهای طولانی هم فراهم سازد. از جمله کاربرد این نوع پمپ ها می توان به ساختمان های بزرگ، تونل، پل و غیره اشاره کرد.



( اجاره ) های دیگر