اجاره پمپ بتن در شهرک صنعتی قرچک

concrete pump-1
concrete pump-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


پمپ های هوایی بتن که به آنها پمپ بتن دکل یا پمپ بوم هم می گویند برای پروژه های بزرگی که دقت بالایی نیاز دارند مورد است.فاده قرار می گیرند. منظور از بوم بازوهای متحرک و انعطاف پذیری است. که لوله های انتقال بر روی آنها قرار گرفته که به فرایند انتقال بتن بین نقاط دوردست و یا نقاطی که امکان جابجایی زمینی وجود ندارد کمک می کنند.

پمپ زمینی بتن ریزی برای انتقال افقی بتن مناسب است.. در صورتی که اختلاف ارتفاع کم باشد و یا به عبارتی در پروژه های نزدیک به زمین، بتن ریزی با پمپ زمینی گزینه بسیار مناسبی می باشد. این پمپ ها امکان افزایش طول و دسترسی به محل هایی با مسیر پیچیده را دارا می باشند. سرعت بالا و امکان جابجایی راحت تجهیزات از دیگر مزایای بتن ریزی با پمپ زمینی است..

ایجاد زیرساخت‌های شهری برای پاسخگویی به نیازهای جمعیت رو به رشد، تقریباً پیمانکاران ساختمانی را در سال‌های آینده در تقاضای بالایی روبرو می‌کند. با این حال، احتمال عقب افتادن بسیاری از پروژه‌ها وجود دارد. برای پیشگیری از چنین مشکلاتی، است.فاده از بهترین و کارآمدترین تجهیزات موجود ضروری است.. در ادامه به معرفی پمپ‌های بتن خواهیم پرداخت.



( اجاره ) های دیگر