فروش پمپ بتن در شهرک صنعتی قرچک

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


این دستگاه ها با مکانیسم سانتریفیوژی کار می کنند و در برابر خوردگی هم مقاوم هستند. از جمله مشخصات فنی پمپ بتن دوغاب می توان به است.فاده از آلیاژهای فولاد – کروم، چدن و پلاستیک، طراحی و ساختار متنوع، قابلیت انتقال مخلوط های گوناگون با ویژگی های خاص اشاره کرد. عمده کاربرد این پمپ ها در صنایع فولاد، معدنی و لایروبی است..

پمپ های بتن به شیوه های مختلف کار می کنند که نتیجه آن پمپاژ مخلوط های سیمانی است.. رایج ترین مکانیسم عملکرد پمپ های بتن، مکش و تخلیه است.. حتما می دانید که بتن ویسکوزیته بسیار بالایی دارد و ترکیبی از تکه های سنگین، سخت و حتی بزرگ است.. بنابراین در صورتی که تحرک نداشته باشد، مخلوط بتن به سرعت سفت شده و جابجایی آن مختل خواهد شد.

این پمپ به طور خاص برای مکان های تخصصی مانند معادن و تونل ها ساخته شده است.. این نوع پمپ های بتن همچنین دارای ریل و ترمز هستند اما معمولا به دلیل هزینه های بالا و مکانیزم فوق تخصصی شان مورد است.فاده قرار نمی گیرند. برای نمونه از پمپ های تونل برای بتون ریزی سطوح داخلی تونل ها و گالری ها است.فاده می شود و می تواند تا % از مخارج بتن ریزی تونل را کاهش دهد و ساختار فیزیکی این ماشین ها به گونه ای طراحی شده که بتن ریزی در سقف و دیواره گالری ها را ساده تر و بهینه تر میکند.



( فروش ) های دیگر