فروش پمپ بتن در شهرک صنعتی پرند

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


که کوچکترین مشکلی در زمان انتقال برای ایشان یش نخواهد امد این گروه علاوه بر شهرک صنعتی پرند مسلط به شهرک صنعتی نصیراباد که خرید و فروش کارخانجات در این شهرک و همچنین مناطقی از جمله سه راه ادران &#; خیابان قرمز- شهرک زواره ای &#; شهرک کاظم اباد &#;

شهرک صنعتی پرند در کیلومتری جنوب غربی تهران و در زمینی به مساحت هکتار. این شهرک صنعتی در سال افتتاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود توانسته است. با امکاناتی که دارد توجه بسیاری از فعالان عرصه صنعتی را به خود جلب کند.

و همچنین فروش کارگاه کارخانه و زمین های صنعتی در این شهرک راه اندازی نمود  و تاثیر مثبتی درارتقا کیفی معاملات کارخانجات در این شهرک نمود موارد متعددیاز جمله خرید کارخانجات برای سرمایه گذاران .و خرید انبار برای تجار محترم و همچنین مشاوره در زمینه سرمایه گذاری و ساخت پروژه های صنعتی را درکارنامه خود دارد.


این مدل با برق سه فاز در دو نوع، پمپ موتور برقی کیلووات و پمپ موتور برقی کیلووات، مناسب است.فاده در محیط های بسته مانند تونل ها همچنین محیط هایی که از نظر صدا و آلودگی با محدودیت مواجه اند ارائه می شود. پمپ بتن برقی پر کاربردترین ابزار در ساخت و سازهای درون شهری می باشد و از مزایای آن به هزینه نگهداری پایین و کاربری گسترده آن می توان اشاره نمود.

پمپ های بتن به شیوه های مختلف کار می کنند که نتیجه آن پمپاژ مخلوط های سیمانی است.. رایج ترین مکانیسم عملکرد پمپ های بتن، مکش و تخلیه است.. حتما می دانید که بتن ویسکوزیته بسیار بالایی دارد و ترکیبی از تکه های سنگین، سخت و حتی بزرگ است.. بنابراین در صورتی که تحرک نداشته باشد، مخلوط بتن به سرعت سفت شده و جابجایی آن مختل خواهد شد.

در مورد اجرای بتن مهم ترین و اولین نکته، بحث زمان است.. باید به سریع ترین روش ممکن بتن را به محل اجرای پروژه رساند. نکته دیگر اندازه سنگدانه است.. این اندازه باید در محدوده است.اندارد قرار داشته باشد. سنگ دانه های تیز گوشه باید کمتر از / و سنگدانه های گرد باید کمتر از / باشد. نسبت آب به سیمان حداکثر باید / باشد



( فروش ) های دیگر