اجاره پمپ بتن در شهرک صنعتی چرمشهر

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..


این مدل با برق سه فاز در دو نوع، پمپ موتور برقی کیلووات و پمپ موتور برقی کیلووات، مناسب است.فاده در محیط های بسته مانند تونل ها همچنین محیط هایی که از نظر صدا و آلودگی با محدودیت مواجه اند ارائه می شود. پمپ بتن برقی پر کاربردترین ابزار در ساخت و سازهای درون شهری می باشد و از مزایای آن به هزینه نگهداری پایین و کاربری گسترده آن می توان اشاره نمود.

گاهی اوقات کارفرمایان به منظور صرفه جویی در هزینه ها اقدام به خرید پمپ بتن زمینی دست دوم می نمایند و یا به جای خرید به اجاره پمپ بتن زمینی روی می آورند. نکته اساسی که باید در نظر داشت آن است. که با توجه به حجم بالای انتقال بتن در این دستگاه، به مرور زمان قطعات مختلف آن مستهلک شده و کارایی اولیه را ندارند لذا توصیه می گردد در صورتی که قصد انجام کار مداوم را دارید، بهتر است. پمپ بتن زمینی نو تهیه کنید.

این پمپ به طور خاص برای مکان های تخصصی مانند معادن و تونل ها ساخته شده است.. این نوع پمپ های بتن همچنین دارای ریل و ترمز هستند اما معمولا به دلیل هزینه های بالا و مکانیزم فوق تخصصی شان مورد است.فاده قرار نمی گیرند. برای نمونه از پمپ های تونل برای بتون ریزی سطوح داخلی تونل ها و گالری ها است.فاده می شود و می تواند تا % از مخارج بتن ریزی تونل را کاهش دهد و ساختار فیزیکی این ماشین ها به گونه ای طراحی شده که بتن ریزی در سقف و دیواره گالری ها را ساده تر و بهینه تر میکند.



( اجاره ) های دیگر