خریدوفروش پمپ بتن در شهرک صنعتی چرمشهر

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.


در ساختمان‌های بلند، پمپ بوم اغلب به دلیل دسترسی بهتر آن ضروری است.. شرکت‌های ساختمانی می‌توانند از بالابرهای بوم برای پمپاژ سریع، آسان و ایمن بتن به طبقات بالا است.فاده کنند.و مطمئن شوند که روند ساخت و ساز طبق برنامه باقی می‌ماند.

در مورد اجرای بتن مهم ترین و اولین نکته، بحث زمان است.. باید به سریع ترین روش ممکن بتن را به محل اجرای پروژه رساند. نکته دیگر اندازه سنگدانه است.. این اندازه باید در محدوده است.اندارد قرار داشته باشد. سنگ دانه های تیز گوشه باید کمتر از / و سنگدانه های گرد باید کمتر از / باشد. نسبت آب به سیمان حداکثر باید / باشد

پمپ بتن بوم یا پمپ بتن کامیون به نوعی پمپ بتن گفته میشود که به یک کامیون متصل شده و با است.فاده از یک بازوی روباتیک متحرک و کنترل از راه دور ، که به عنوان بوم شناخته شده است. و کار انتقال بتن ریزی را انجام میدهد و بتن را دقیقاً در محل ساخت و ساز قرار میدهد از مزیت های پمپ بتن بوم به دلیل وجود بازوی رباتیک چندمنظوره موجب صرفه جویی در نیروی کار میشود. بوم ها قابلیت جا بجایی با تاور کرین را داشته و در پروژه ها در طول روز امکان جابجا شدن را دارند. . معمولاً این دستگاه ها توانایی بتن ریزی در سطوح بالاتر و پائین تر از تراز قرارگیری ماشین را به صورت همزمان دارا میباشد. این پمپها معمولاً تا راندمان اسمی مترمکعب در ساعت و با فشار بتن بار موجود هستند و تا قطر سنگدانه میلی متر را انتقال می دهند، ولی در عمل پمپهای مرسوم راندمان مترمکعب در ساعت با تحمل فشار بار داشته و تا قطر میلی متر را میتوانند انتقال دهند



( خریدوفروش ) های دیگر