خریدوفروش پمپ بتن در شهرک صنعتی چهاردانگه

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


استفاده نادرست از سطح شیبدار و خط لوله هایی که در شیب قرار گرفته اند، دانه بندی را به هم می زند. ملات باقی مانده سریع خشک می شود و باید قبل از خشک شدن تمیز شود. یکی از مزایای پمپ بتون قابلیت انتقال بتون تا متر به صورت عمودی و تا ۵ متر به صورت افقی می باشد. همچنین بازدهی آنها نیز بین تا متر مکعب در ساعت است. (اعداد ذکر شده در انواع مختلف پمپ ها متفاوت خواهد بود).

این مدل با برق سه فاز در دو نوع، پمپ موتور برقی کیلووات و پمپ موتور برقی کیلووات، مناسب است.فاده در محیط های بسته مانند تونل ها همچنین محیط هایی که از نظر صدا و آلودگی با محدودیت مواجه اند ارائه می شود. پمپ بتن برقی پر کاربردترین ابزار در ساخت و سازهای درون شهری می باشد و از مزایای آن به هزینه نگهداری پایین و کاربری گسترده آن می توان اشاره نمود.

پمپ بتن برقی که با نام های پمپ بتن ایستا یا پمپ بتن ثابت نیز شناخته می شود، جهت انتقال بتن در مسافت طولانی به محل بتن ریزی، در پروژه های دارای محدودیت است.فاده می گردد. پمپ بتن برقی به دلیل است.فاده از الکتروموتور سه فاز قدرتمند فاقد ایجاد آلودگی برای محیط می باشد، لذا برای کارگاه هایی با فضای سرپوشیده مناسب است.. نیروی محرکه پمپاژ بتن توسط الکتروموتور سه فاز قدرتمند تامین شده و دارای مزایای هزینه خرید پایین، نگهداری آسان و کاربری گسترده می باشد. امروزه پمپ بتن برقی در پروژه های ساخت تونل و ساخت و سازهای درون شهری جهت بهبود سرعت بتن ریزی و عدم افت کیفیت بتن کاربرد دارد. هایپر صنعت فامکو تامین کننده و عرضه کننده انواع پمپ بتن برقی یا پمپ بتن ثابت می باشد.



( خریدوفروش ) های دیگر