اجاره پمپ بتن در فیروزکوه

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.

موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.


اعتبار و شهرت شرکت سازنده پمپ بتن اهمیت بسیار بالایی دارد و حتی باید شرکت ارائه دهنده خدمات را نیز بررسی کرد. پمپ ها برحسب نوع خود نیاز به مهارت بالایی دارند و بنابراین اپراتورها باید حرفه ای باشند. از طرفی جنس بدنه و کیفیت ساخت پمپ تا در برابر شرایط محیطی پروژه مقاوم باشد نیز اهمیت دارد.

این دستگاه ها با مکانیسم سانتریفیوژی کار می کنند و در برابر خوردگی هم مقاوم هستند. از جمله مشخصات فنی پمپ بتن دوغاب می توان به است.فاده از آلیاژهای فولاد – کروم، چدن و پلاستیک، طراحی و ساختار متنوع، قابلیت انتقال مخلوط های گوناگون با ویژگی های خاص اشاره کرد. عمده کاربرد این پمپ ها در صنایع فولاد، معدنی و لایروبی است..

به این نوع پمپ ها، پمپ شلنگی یا غلتکی هم می گویند که سایز کوچکی دارند و قابل حمل هستند و برای پمپاژ حجم کم بتن مورد است.فاده قرار می گیرند. این نوع پمپ ها نیز براساس جابجایی مثبت کار می کنند به این شکل که ابتدا بتن وارد قیف شده و سپس تیغه های مدور این مخلوط را به درون شلنگ منعطف که به محفظه پمپ وصل شده منتقل می کنند. فشار منفی درون این قسمت سبب کشیده شدن مخلوط سیمانی به درون لوله داخلی شده که با فشار وارد شدن از سوی غلتک های پمپ، جریان پیوسته ای از انتقال بتن رقم می خورد.



( اجاره ) های دیگر