خریدوفروش پمپ بتن در فیروزکوه

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.

غار بورنیک در ۵ کیلومتری شرق تهران و فاصله کیلومتری جنوب غربی شهر فیروزکوه در فاصلهٔ کیلومتری از روستای زیبای هرانده و در ارتفاعات پرنشیب و فراز کوهستانی به نام «بورنی» یا «بورنیک» واقع شده‌است. راه دسترسی به این غار از طریق جاده دماوند – فیروزکوه قبل از تونل نمرود، به سمت روستای هرانده تغییر مسیر داده و پس از عبور از روستای هرانده در کنار رودخانه حبله رود و در ارتفاعت آن به

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.


این نوع پمپ معمولا برای پروژه های مناطقی است.فاده می شود که شرایط لازم برای تأمین برق مستقیم یا برق با توان بالا وجود نداشته باشد و سوخت دیزلی برای کارکرد پمپ است.فاده می شود. این موتورها از طریق سوخت خود می توانند مخلوط بتن را تا ارتفاعات بالا و مسیرهای طولانی هم فراهم سازد. از جمله کاربرد این نوع پمپ ها می توان به ساختمان های بزرگ، تونل، پل و غیره اشاره کرد.

در صنایع ساخت و ساز از دستگاه های مختلفی برای جابجایی و انتقال ملات و بتن است.فاده می کنند که از بین آنها کاربرد پمپ بتن از بقیه بیشتر است.. با توجه به اینکه سرعت و دقت بالا در انجام پروژه های ساختمانی حرف اول را می زند وجود دستگاه ها و تجهیزاتی مثل پمپ بتن بسیار کمک کننده است. و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از فعالان حوزه صنعت ساختمان و ساخت و ساز محسوب می گردد. در ادامه با

به این دستگاه ها پمپ گریز از مرکز هم می گویند که براساس انرژی گردش پروانه مرکزی خود کار می کنند که بر روی یک دیسک قرار دارد. مخلوط بتن از طریق مجرای محور مرکزی به درون پمپ وارد شده و سپس بین پره های پروانه قرار می گیرد. بخش پروانه هم به یک محور مرکزی دایره ای وصل است.. این محور به کمک انرژی یک موتور شروع به چرخش با سرعت بالا می کند که انرژی گریز از مرکز تولید شده سبب ورود سریع بتن به داخل محفظه مارپیچی و مجرای خروجی می شود.



( خریدوفروش ) های دیگر