فروش پمپ بتن در قرچک

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرچک یکی از شهر زیر مجموعه شهرستان قرچک در است.ان تهران محسوب می شود که به دلیل مجاورت و نزدیکی به جنوب شهر تهران و شهر ری، بسیاری از افراد آن را به عنوان محله یا منطقه ای از تهران در نظر می گیرند. یکی از پر سرچ ترین سوالات در خصوص قرچک جمله "قرچک منطقه چند تهران است." می باشد. این جمله از پایه اشتباه است.، چرا که قرچک در محدود شهری تهران قرار نمی گیرد. در واقع می توان گفت قرچک یک محله نیست و به عنوان یک شهر در جنوب است.ان تهران واقع شده است.. 

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.


هدف از به کارگیری پمپ بتون انتقال بتن بدون افت کیفیت است.. این انتقال هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی انجام می شود. هزینه نیروی انسانی با است.فاده از پمپ کاهش می یابد و سرعت پروژه به طرز چشم گیری بیشتر می شود. در اکثر پروژه های عمرانی مانند ساختمان سازی ، سد سازی ، پل سازی و ... از

در بتن ریزی های حجیم، برای انتقال بتن به صورت افقی و عمودی، از پمپ بتن زمینی یا پمپ بتن قابل حمل است.فاده می شود. در ابتدا بتن توسط تراک میکسر یا شوتینگ حمل می گردد و سپس برای انجام عملیات پمپاژ، بتن به دستگاه پمپ بتن زمینی منتقل می شود. با حرکت دورانی پیستون های لاستیکی و فشار جک های هیدرولیک و همچنین با نیروی وزن بتن، شیرهای خروجی ماشین پمپ بتن زمینی باز و بسته شده و بتن وارد شیلنگ می شود. در داخل شیلنگ، دوران تیغه هایی که به محفظه پمپ متصل هستند سبب رانده شدن بتن به لوله تخلیه شده و بدین ترتیب بتن ریخته شده به داخل وان (قیف) دستگاه پمپ می شود.

فروشگاه ابزارآلات و ماشین آلات ابزاربتن با تجربه ای چندین ساله در معرفی ، خرید و فروش انواع قطعات و لوازم یدکی پمپ بتن و فروش انواع پمپ بتن ، آموزش تعمیر و نگهداری پمپ های بتون توسط تیم ابزاربتن صورت میپذیرد همچنین ابزاربتن کلیه خدمات خرید و فروش و خدمات آموزش ، نکات و ترفندهای تعمیرات و نگهداری پمپ بتن در کلیه نقاط ایران را انجام میپذیرد.



( فروش ) های دیگر