اجاره پمپ بتن در لواسان

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان که در اصطلاح عامیانه به آن، لواسون گفته می‌شود، در لغت به معنای محل برآمدن خورشید است.. در گذشته ایرانیان اعتقاد داشتند، آفتاب از پشت رشته کوه البرز طلوع می‌کند و از آن‌جایی‌که لواسان در غرب و جنوب‌ غرب کوه دماوند واقع شده، این نام را برایش انتخاب کردند.

منطقه حفاظت‌شده ورجین در سال به‌عنوان منطقه حفاظت‌شده معین شد و راه ارتباطی اصلی آن از گردنه قوچک در شرق تهران (تهرانپارس) است.. این منطقه از نظر تنوع زیستی اهمیت زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به حیواناتی همچون قوچ و میش البرز مرکزی، پلنگ، گرگ، خرس قهوه‌ای، کل و بز، گراز و... اشاره کرد. پوشش گیاهی منطقه ورجین نیز گیاهان دارویی متعددی نظیر بومادران، ازمک، زالزالک زرد، بارهنگ سرنیزه‌ای، ریواس، بنفشه معطر، کاکوتی کوهی و غیره را در بر می‌گیرد.

به دلیل قرار گیری لواسان در میان رشته کوه‌های البرز، آبشارهای متعددی در اطراف لواسان وجود دارد. سرچشمه اغلب این آبشارها رشته‌های البرز و یا آب شدن برف‌های کوه‌ها است.. یکی دیگر از آبشارهای لواسان، آبشار کفترلو در روستای کند علیا است.. این آبشار در حدود یک ساعت و نیمی روستا قرار دارد و برای رسیدن به آن باید این مسیر را پیاده طی کنید.


برخی از پمپ ها با اینکه توان و راندمان بالایی دارند اما برای یک پروژه کوچک مقرون به صرفه نیستند و به عبارتی نوع پروژه به گونه ای است. که نیازی به خرید پمپ قدرتمند و با توان بالا نیست. بنابراین باید از لحاظ نوع و میزان هزینه ای که برای پمپ می شود مقرون به صرفه بودن طبق پروژه را در نظر گرفت.

تراک میکسرها نوع خاصی از پمپ بتن همراه با سیستم پمپ و بوم هستند. در مواقعی که نیاز باشد مخلوط بتن آماده از محل کارخانه تا پروژه منتقل شود یا مخلوط بتن را طبق مدت زمان مشخصی نگهداری کنند تا شرایط بتن ریزی فراهم گردد و از سفت شدن آن جلوگیری کنند از تراک میکسر کمک می گیرند.

از مشخصات فنی پمپ بتن پریستالتیک می توان به نرخ پمپاژ با سرعت متر مکعب در ساعت به کمک لوله هایی با قطر ۵ میلیمتر، انتقال بتن به شکل افقی تا متر و به شکل عمودی تا متر، نیاز بسیار کم نسبت به روغن کاری و تمیزکاری و تناسب کامل برای پروژه های کوچک اشاره کرد.



( اجاره ) های دیگر