فروش پمپ بتن در لواسان

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..

کمتر کسی در ایران نام منطقه لواسان تهران را نشنیده است.. اگر ساکن پایتخت باشید حتماً با این منطقه آشنایی دارید. اینجا در واقع یک شهرستان کوچک از توابع شمیرانات تهران است. که در بخشی به نام لواسانات قرار گرفته است.. یک منطقه خوش آب‌وهوا و شمالی که به دلیل هوای خوش و طبیعت چشم‌نوازش حسابی معروف شده و محبوب تهرانی‌هاست. در این مقاله از میهمان شو قصد داریم شما را برای سفر به لواسان تهران راهنمایی کنیم. از تهران تا لواسان چهل دقیقه راه است.. حدوداً با دقیقه رانندگی می‌توانید خود را از مسیر آزادراه شهید بابایی یا بزرگراه شهید زین‌الدین تهران به جاده لشگرک و از آنجا به لواسان برسانید. البته برای رسیدن به لواسان راه‌های دیگری هم وجود دارد. اگر ساکن شرق تهران هستید می‌توانید از مسیر جاده تلو هم به سمت لواسان بروید. در ادامه بیشتر با جزئیات سفر به لواسان آشنا خواهید شد.

این آبشار در یکی از تاریخی‌ترین روستاهای بخش لواسانات واقع شده است. و همین موجب می‌شود که شما در بازدید از آن یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. حواستان باشد در این بازدید از تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، جوهک و شیرتازه غافل نشوید. این جاذبه‌های تاریخی در روستای کند علیا قدمتی برابر با اوایل دوره اسلامی دارند.


دسته آخر برای تقسیم بندی، براساس نوع کاربری است.. به عبارت دیگر بسته به اینکه پمپ ها قرار است. در چه مکانی است.فاده شوند، فرم و حالت است.فاده از آنها هم فرق می کند. به عنوان مثال اگر در معادن به پمپ بتن نیاز باشد از فرم های چرخ ریلی یا زنجیری کمک می گیرند که کاملا تخصصی است..

پمپ های بتن به شیوه های مختلف کار می کنند که نتیجه آن پمپاژ مخلوط های سیمانی است.. رایج ترین مکانیسم عملکرد پمپ های بتن، مکش و تخلیه است.. حتما می دانید که بتن ویسکوزیته بسیار بالایی دارد و ترکیبی از تکه های سنگین، سخت و حتی بزرگ است.. بنابراین در صورتی که تحرک نداشته باشد، مخلوط بتن به سرعت سفت شده و جابجایی آن مختل خواهد شد.

پمپ های هوایی بتن که به آنها پمپ بتن دکل یا پمپ بوم هم می گویند برای پروژه های بزرگی که دقت بالایی نیاز دارند مورد است.فاده قرار می گیرند. منظور از بوم بازوهای متحرک و انعطاف پذیری است. که لوله های انتقال بر روی آنها قرار گرفته که به فرایند انتقال بتن بین نقاط دوردست و یا نقاطی که امکان جابجایی زمینی وجود ندارد کمک می کنند.



( فروش ) های دیگر