اجاره پمپ بتن در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


نخستین پمپ مکانیکی بتن در دهه ی میلادی ساخته شد و مورد است.فاده قرار گرفت. پمپ هیدرولیکی در دهه ی م گسترش یافت. اکنون پمپ متحرک پیشرفته با بازوی بتن ریزی، شاید تنها اختراع ، در پیشبرد صنعت بتن ریزی است. که بسته به شرایط محل کار ، است.فاده از آن چه در ریختن بتن در مقادیر زیاد و چه در مقادیر کم ، اقتصادی به شمار می آید.

در دستگاه پمپ بتن ثابت یا پمپ بتن برقی جهت تامین انرژی پمپاژ بتن از الکتروموتور سه فاز با توان الی اسب بخار است.فاده می گردد که قابلیت بتن ریزی از تا متر مکعب در هر ساعت را دارد. پمپ بتن برقی دارای توانایی انتقال بتن از مسافت تا متر به صورت عمودی و تا متر به صورت افقی با فشار تا بار می باشد. همچنین پمپ برقی ارائه شده در هایپر صنعت فامکو قابلیت پمپاژ بتن از تا متر مکعب در ساعت را توسط تا ضربه در دقیقه فراهم می نماید.

ایجاد زیرساخت‌های شهری برای پاسخگویی به نیازهای جمعیت رو به رشد، تقریباً پیمانکاران ساختمانی را در سال‌های آینده در تقاضای بالایی روبرو می‌کند. با این حال، احتمال عقب افتادن بسیاری از پروژه‌ها وجود دارد. برای پیشگیری از چنین مشکلاتی، است.فاده از بهترین و کارآمدترین تجهیزات موجود ضروری است.. در ادامه به معرفی پمپ‌های بتن خواهیم پرداخت.



( اجاره ) های دیگر