اجاره پمپ بتن در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


پل‌ها و سدها باید بزرگ، مستحکم و ثابت باشند تا وزن ترافیک وسایل نقلیه سنگین و فشار شدید آب را تحمل کنند. بوم پمپ‌ها، به ویژه، مزیت بالابر و گسترش خود را ارائه می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که بتن می‌تواند به سرعت به بالای یک پل یا سد بلند پمپاژ کند.

پمپاژ بتن یکی از روش های رایج برای بتن ریزی می باشد که با است.فاده از آن از هدر رفتن مصالح تا حد زیادی جلوگیری بعمل می آید. هنگام است.فاده از پمپ بتن زمینی، بتن توسط ماشین آلات مناسب مانند تراک میکسر به محل پروژه حمل می شود و سپس برای انتقال بتن به سیستم پمپ، به داخل قیف دستگاه منتقل می گردد. در بتن ریزی با است.فاده از پمپ، دانه بندی سنگدانه های بتن بسیار حائز اهمیت است.. توصیه می شود اندازه سنگدانه تا قطر میلی متر انتخاب گردد.

استفاده نادرست از سطح شیبدار و خط لوله هایی که در شیب قرار گرفته اند، دانه بندی را به هم می زند. ملات باقی مانده سریع خشک می شود و باید قبل از خشک شدن تمیز شود. یکی از مزایای پمپ بتون قابلیت انتقال بتون تا متر به صورت عمودی و تا ۵ متر به صورت افقی می باشد. همچنین بازدهی آنها نیز بین تا متر مکعب در ساعت است. (اعداد ذکر شده در انواع مختلف پمپ ها متفاوت خواهد بود).



( اجاره ) های دیگر