خریدوفروش پمپ بتن در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


برای بتن ریزی به کمک این دستگاه پمپ بتن ، با است.فاده از تراک میکسر بتن را درون قیف پمپ می ریزند. درون قیف ها تیغه هایی تعبیه شده است. که با چرخش، از سفت شدن مخلوط جلوگیری می نمایند. بر روی دهانه ورودی نیز مش قرار دارد تا از ورود سنگدانه های درشت و در نتیجه گرفتگی پمپ بتن ریزی جلوگیری به عمل آید.

پمپ بتن (Concrete Pump) به دستگاهی می گویند که وظیفه انتقال بتن از میکسر و به کمک لوله به محل مورد نظر را بر عهده دارد. در واقع در صنایع مختلف بهترین، سریعترین و دقیق ترین روش برای انتقال و جابجایی مواد مخصوصا بتن، پمپاژ است. که حتی نوع مسیر دسترسی هم اهمیتی ندارد. به همین دلیل تمامی پمپ ها اعم از پمپ بتن کوچک تا بزرگ اهمیت فوق العاده ای در پروژه های ساختمانی دارند.

یکی از کارهای بسیار مهم در هر پروژه ساخت و ساز و معماری، انتخاب پمپ بتن مناسب است.. با توضیحاتی که در خصوص مشخصات فنی پمپ بتن، مزایا و معایب و نوع کاربرد آنها داده شد تا حد زیادی انتخاب را ساده تر کردیم. با این حال قصد داریم به شکل تخصصی راهنمای خرید پمپ بتن را شرح دهیم:



( خریدوفروش ) های دیگر