فروش پمپ بتن در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


مزیت پمپ های بتنی زمینی این است. که می توان به منظور دستیابی به لوکیشن های مدنظر طول لوله ها را افزایش داد، بتن را به شکل افقی منتقل کرد، در پروژه هایی که ارتفاع کمی عملکرد بسیار خوبی داشت و تجهیزات آن را با سرعت بالا جابجا کرد. با این حال از پمپ بتن زمینی نمی توان در پروژه های بزرگ است.فاده کرد و باید بر روی آنها نظارت دائمی وجود داشته باشد و امکان خطر برای کارکنان و سازه های اطراف هم وجود دارد.

نخستین پمپ مکانیکی بتن در دهه ی میلادی ساخته شد و مورد است.فاده قرار گرفت. پمپ هیدرولیکی در دهه ی م گسترش یافت. اکنون پمپ متحرک پیشرفته با بازوی بتن ریزی، شاید تنها اختراع ، در پیشبرد صنعت بتن ریزی است. که بسته به شرایط محل کار ، است.فاده از آن چه در ریختن بتن در مقادیر زیاد و چه در مقادیر کم ، اقتصادی به شمار می آید.

یکی از کارهای بسیار مهم در هر پروژه ساخت و ساز و معماری، انتخاب پمپ بتن مناسب است.. با توضیحاتی که در خصوص مشخصات فنی پمپ بتن، مزایا و معایب و نوع کاربرد آنها داده شد تا حد زیادی انتخاب را ساده تر کردیم. با این حال قصد داریم به شکل تخصصی راهنمای خرید پمپ بتن را شرح دهیم:



( فروش ) های دیگر