فروش پمپ بتن در پردیس

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.


استفاده نادرست از سطح شیبدار و خط لوله هایی که در شیب قرار گرفته اند، دانه بندی را به هم می زند. ملات باقی مانده سریع خشک می شود و باید قبل از خشک شدن تمیز شود. یکی از مزایای پمپ بتون قابلیت انتقال بتون تا متر به صورت عمودی و تا ۵ متر به صورت افقی می باشد. همچنین بازدهی آنها نیز بین تا متر مکعب در ساعت است. (اعداد ذکر شده در انواع مختلف پمپ ها متفاوت خواهد بود).

در دستگاه پمپ بتن ثابت یا پمپ بتن برقی جهت تامین انرژی پمپاژ بتن از الکتروموتور سه فاز با توان الی اسب بخار است.فاده می گردد که قابلیت بتن ریزی از تا متر مکعب در هر ساعت را دارد. پمپ بتن برقی دارای توانایی انتقال بتن از مسافت تا متر به صورت عمودی و تا متر به صورت افقی با فشار تا بار می باشد. همچنین پمپ برقی ارائه شده در هایپر صنعت فامکو قابلیت پمپاژ بتن از تا متر مکعب در ساعت را توسط تا ضربه در دقیقه فراهم می نماید.

هدف از به کارگیری پمپ بتون انتقال بتن بدون افت کیفیت است.. این انتقال هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی انجام می شود. هزینه نیروی انسانی با است.فاده از پمپ کاهش می یابد و سرعت پروژه به طرز چشم گیری بیشتر می شود. در اکثر پروژه های عمرانی مانند ساختمان سازی ، سد سازی ، پل سازی و ... از



( فروش ) های دیگر