اجاره پمپ بتن در چهاردانگه

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.


پمپ بتن بوم یا پمپ بتن کامیون به نوعی پمپ بتن گفته میشود که به یک کامیون متصل شده و با است.فاده از یک بازوی روباتیک متحرک و کنترل از راه دور ، که به عنوان بوم شناخته شده است. و کار انتقال بتن ریزی را انجام میدهد و بتن را دقیقاً در محل ساخت و ساز قرار میدهد از مزیت های پمپ بتن بوم به دلیل وجود بازوی رباتیک چندمنظوره موجب صرفه جویی در نیروی کار میشود. بوم ها قابلیت جا بجایی با تاور کرین را داشته و در پروژه ها در طول روز امکان جابجا شدن را دارند. . معمولاً این دستگاه ها توانایی بتن ریزی در سطوح بالاتر و پائین تر از تراز قرارگیری ماشین را به صورت همزمان دارا میباشد. این پمپها معمولاً تا راندمان اسمی مترمکعب در ساعت و با فشار بتن بار موجود هستند و تا قطر سنگدانه میلی متر را انتقال می دهند، ولی در عمل پمپهای مرسوم راندمان مترمکعب در ساعت با تحمل فشار بار داشته و تا قطر میلی متر را میتوانند انتقال دهند

مزیت پمپ های بتنی زمینی این است. که می توان به منظور دستیابی به لوکیشن های مدنظر طول لوله ها را افزایش داد، بتن را به شکل افقی منتقل کرد، در پروژه هایی که ارتفاع کمی عملکرد بسیار خوبی داشت و تجهیزات آن را با سرعت بالا جابجا کرد. با این حال از پمپ بتن زمینی نمی توان در پروژه های بزرگ است.فاده کرد و باید بر روی آنها نظارت دائمی وجود داشته باشد و امکان خطر برای کارکنان و سازه های اطراف هم وجود دارد.

این نوع پمپ معمولا برای پروژه های مناطقی است.فاده می شود که شرایط لازم برای تأمین برق مستقیم یا برق با توان بالا وجود نداشته باشد و سوخت دیزلی برای کارکرد پمپ است.فاده می شود. این موتورها از طریق سوخت خود می توانند مخلوط بتن را تا ارتفاعات بالا و مسیرهای طولانی هم فراهم سازد. از جمله کاربرد این نوع پمپ ها می توان به ساختمان های بزرگ، تونل، پل و غیره اشاره کرد.



( اجاره ) های دیگر