خریدوفروش پمپ بتن در چهاردانگه

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.


عمران مدرن یک پلتفرم در زمینه فعالیت‌های ساختمانی است. که توسط عده‌ای از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر تهران راه اندازی شده است. و هدف آن ایجاد بستری هوشمند در زمینه ارائه خدمات و محصولات ساختمانی و حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده است.. عمران مدرن به دنبال ایجاد فضایی نوین و هوشمند در ارتباطات ساختمانی است.. در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را از ابتدا تا انتها بیابید.

بتن پس از ساخت نیاز به ابزاری برای انتقال به محل بتون ریزی دارد، در صورت انتقال بتن به صورت نامناسب احتمال دو فاز شدن بتن (جدا شدن سیمان از سنگدانه ها) و پایین آمدن کارایی آن وجود دارد. مناسب ترین ابزار برای انتقال بتن بدون از دست دادن اسلامپ به محل بتون ریزی است.فاده از دستگاه های پمپ بتون می باشد. پمپ بتن زمینی که با نام های پمپ بتن تریلر یا پمپ بتن ایستا نیز شناخته می شود، با توجه به نوع نیروی محرکه در انواع الکتریکی و دیزلی موجود می باشد. این ماشین در پروژه های عمرانی برای پمپاژ و انتقال بتن مایع در مسافت های طولانی قابل است.فاده است.. پمپ بتن زمینی دو چرخ دارد که برای حمل و نقل به صورت خودکششی یا به وسیله یدک کش است.فاده می شوند. لازم به ذکر است. که پمپ بتن ثابت پس از است.قرار در محل بتن ریزی و نصب اتصالات مربوطه، آماده به کار می گردد.

این نوع پمپ معمولا برای پروژه های مناطقی است.فاده می شود که شرایط لازم برای تأمین برق مستقیم یا برق با توان بالا وجود نداشته باشد و سوخت دیزلی برای کارکرد پمپ است.فاده می شود. این موتورها از طریق سوخت خود می توانند مخلوط بتن را تا ارتفاعات بالا و مسیرهای طولانی هم فراهم سازد. از جمله کاربرد این نوع پمپ ها می توان به ساختمان های بزرگ، تونل، پل و غیره اشاره کرد.



( خریدوفروش ) های دیگر