فروش پمپ بتن در چهاردانگه

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.


پمپاژ بتن یکی از روش های رایج برای بتن ریزی می باشد که با است.فاده از آن از هدر رفتن مصالح تا حد زیادی جلوگیری بعمل می آید. هنگام است.فاده از پمپ بتن زمینی، بتن توسط ماشین آلات مناسب مانند تراک میکسر به محل پروژه حمل می شود و سپس برای انتقال بتن به سیستم پمپ، به داخل قیف دستگاه منتقل می گردد. در بتن ریزی با است.فاده از پمپ، دانه بندی سنگدانه های بتن بسیار حائز اهمیت است.. توصیه می شود اندازه سنگدانه تا قطر میلی متر انتخاب گردد.

به این دستگاه ها پمپ گریز از مرکز هم می گویند که براساس انرژی گردش پروانه مرکزی خود کار می کنند که بر روی یک دیسک قرار دارد. مخلوط بتن از طریق مجرای محور مرکزی به درون پمپ وارد شده و سپس بین پره های پروانه قرار می گیرد. بخش پروانه هم به یک محور مرکزی دایره ای وصل است.. این محور به کمک انرژی یک موتور شروع به چرخش با سرعت بالا می کند که انرژی گریز از مرکز تولید شده سبب ورود سریع بتن به داخل محفظه مارپیچی و مجرای خروجی می شود.

دسته آخر برای تقسیم بندی، براساس نوع کاربری است.. به عبارت دیگر بسته به اینکه پمپ ها قرار است. در چه مکانی است.فاده شوند، فرم و حالت است.فاده از آنها هم فرق می کند. به عنوان مثال اگر در معادن به پمپ بتن نیاز باشد از فرم های چرخ ریلی یا زنجیری کمک می گیرند که کاملا تخصصی است..



( فروش ) های دیگر