مشاوره و اجرا پولیش کاری فلزات در بازار لاله زار

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برخلاف روش آبکاری، روش برس کاری برای از بین بردن نواقص سطحی بسیار مناسب است.. این روش با است.فاده از ماشین ‌هایی انجام می‌ شود که یک سطح صاف و موازی کاملاً یکنواخت و نرم روی فلز ایجاد خواهند کرد. برای این کار از کمربندهای ساینده یا برس سیم در دستگاه‌ ها است.فاده می ‌کنند. این روش به‌ خصوص برای محصولات فلزی که کاربردهای تزئینی دارند بسیار مؤثر است..

جهت آبکاری فلزات از دستگاه های آبکاری است.فاده می کنند به این طریق که از یک حمام شیمیایی برای پوشش یا تغییر سطح یک بستر بوسیله یک لایه فلز مثل نیکل یا PTFE است.فاده می گردد. در آبکاری الکتریکی نیز از یک جریان الکتریکی است.فاده می کنند در صورتی که درآبکاری غیرالکتریکی از فرآیند اتوکاتالیستی است.فاده می کنند که در آن بستر فلزی ، واکنش را کاتالیز می نماید.

پوشش پودری مانند آبکاری یک روکش روی سطح فلز ایجاد خواهد کرد. در واقع یک پرداخت دکوراتیو انجام می ‌دهد که شبیه رنگ است. اما دوام بیشتری نسبت به رنگ‌ ها دارد. برای این کار نوعی پودر پلاستیک خشک را روی فلز ذوب می ‌کنند تا پوششی مات یا براق برحسب انتظار روی فلز ایجاد شود. این دستگاه برخلاف دستگاه آبکاری، ضمن ایجاد پوشش، نواقص سطحی را نیز به ‌خوبی برطرف خواهد کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر