مشاوره و اجرا پولیش کاری فلزات در بهارستان

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت


همانطورکه قبلاً هم اشاره کردیم، پرداخت‌ کاری برای فلزات مختلف کاملاً متفاوت است. و به موارد مختلفی مانند جنس فلز مورد نظر بستگی دارد. از جمله شیوه‌ های مختلفی که برای پرداخت کاری فلزات وجود دارد می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایجاد سطحی براق و ظاهری خاص بر روی فلزات نیاز به پولیش زنی است.؛ بدین شکل لایه زبر فلزات پوشانده شده و لایه ای صیقلی، براق و یکدست به وجود می آید. عمل پولیش زنی نیز در ارتباط با آبکاری است. و دو جزء جدایی ناپذیر فعالیت های صنعتی فلزی هستند.

اکنون نوبت به صابون گیلانس سبز رنگ می رسد. صابون گیلانس سبز متریال های ویژه ای دارند. کاربرد صابون گیلانس متاسفانه تنها دو مورد را شامل می شود؛ براقیت و خش برداری. در صابون گیلانس آبی همانطور که مطالعه کردید، میزان براقیت و خش برداری بسیار زیاد می باشد اما در صابون گیلانس  سبز به این صورت نمی باشد و حتی شما شاهد کمترین میزان براقیت و خش برداری خواهید بود. پس می توان نتیجه گرفت از مهم ترین تفاوت های صابون گیلانس آبی و سبز رنگ در میزان براقیت و خش برداری می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر