مشاوره و اجرا پولیش کاری فلزات در رودهن

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به رودهن علاوه بر خودروی شخصی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی نیز است.فاده کنید. در این بخش از معرفی رودهن، راه‌های دسترسی به این شهر خوش آب‌و‌هوای شمال است.ان تهران را مرور می‌کنیم تا بهتر متوجه شوید که رودهن کجاست و چطور می‌شود به آن‌جا رفت؟!

رودهن دارای لهجه و گویش‌های مختلفی است.، گویش مردم در شهر رودهن آذری و در شهر آبعلی مازندرانی است.. روستاهای مهرآباد و گلاهک نیز به گویش ترکی یا همان آذری، روستاهای وسکاره، جورد و آردینه هم به گویش مازندرانی و روستای چناران (چنار غرب سابق) به گویش لری صحبت می‌کنند.

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.


پرداخت سطح فلزات، قدم نهایی در فرآیند تولید محصول بوده و زمانی انجام می‌شود که ساخت قطعه‌ فلزی به اتمام رسیده است.. پرداخت‌کاری با اهداف مختلفی مانند، حفاظت و افزایش زیبایی ظاهری، مقاومت و سایر ویژگی‌های محصول نهایی انجام می‌شود.

همان‌طور که اشاره شد، پرداخت فلزات، سطح را تغییر داده و باعث بهبود ویژگی‌های بسیاری می‌شود. اگر فرآیند پرداخت فلزات به درستی انجام نگیرد، آلاینده‌های هوا، مواد شیمیایی و سایش، می‌توانند به آسانی به محصولات فلزی آسیب بزنند. در حقیقت بدون انجام عملیات پرداخت فلزات، طول عمر آن‌ها به کسری از آنچه می‌تواند باشد، کاهش پیدا می‌کند. از عمده مزایای پرداخت فلزات، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آبکاری به منظور ایجاد لایه ای پوشاننده بر روی سطح فلز انجام می شود، این کار باعث می گردد فلزات طول عمر و دوام بیشتری داشته باشند، هر چند آبکاری بر روی ویژگی های ظاهری آنها نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. برای آبکاری علاوه بر دستگاه پرداختکاری، به حوضچه ها و مواد شیمیایی مخصوصی نیز نیاز داریم؛ این موضوع بسته به آن است. که آبکاری مورد نظر الکتریکی و یا غیرالکتریکی است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر