مشاوره و اجرا پولیش کاری فلزات در شهر جدید اندیشه

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


در اصل نمی توان گفت بهترین روش برای پرداخت فلزات کدام است.؛ انجام هرکدام از روش ها ویژگی های خاص خود را دارند، اما رعایت چند نکته به انتخاب صحیح، کمک شایانی می کند. اولین نکته توجه به  سختی فلز مورد نظر است.. هرچه فلز سخت تر باشد، است.فاده از روش های قوی تر، اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

گاهی اوقات سطح فلز در محصول ساخته شده باید کاملاً یکدست و براق باشد. در این شرایط از دستگاه‌ های پولیش پارچه ‌ای است.فاده می ‌کنند. این دستگاه از طریق یک دیسک پارچه ‌ای یا الیاف مخصوص کار براق کردن سطح محصولات فلزی را انجام می ‌دهد. از این روش نیز بیشتر برای محصولات تزئینی که نیاز به سطوح صیقلی و درخشان دارند، مورد است.فاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که ماشین‌ های پولیش براق‌ کننده می‌ توانند لبه ‌های محصول را گرد کنند. به همین دلیل برای محصولاتی که ظاهر پیچیده، شکننده یا تکه ‌های متصل ‌به ‌هم دارند، محدودیت ‌هایی ایجاد خواهد کرد.

بازارگاه الکترونیکی فولاد ، فعالیت خود را به عنوان بستری آنلاین برای معرفی محصولات آهن و فولاد با بهره گیری از جوانان نخبه و دانش آموخته در زمینه کسب و کارهای اینترنتی در پاییز آغاز نموده است.. این پایگاه اینترنتی بستری است. که کلیه فعالان صنعت آهن و فولاد اعم از تولید کنندگان، عمده فروشان، توزیع کنندگان، خرده فروشان و مصرف کنندگان را با یکدیگر مرتبط می سازد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر