مشاوره و اجرا پولیش کاری فلزات در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قابل توجه صاحبان مشاغل و صنایع است.ان اصفهان و شهرستان نجف اباد نواوری در جهت تسهیل دسترسی به خدمات حقوقی و وکالتی در موسسه حقوقی عدل پارسیان مرکز اصلی تهران دفتر نمایندگی:شهرستان نجف اباد موسسه حقوقی بین المللی عدل پارسیان برای اولین بار در ایران خ...

درباره شرکت: شرکت شهرآفتاب باپشتوانه سالها تجربه و فعالیت درحوزه تولید نایلون، نایلکس ، سلفون وظروف یکبارمصرف و همچنین با تاسیس کارخانه فعالیت خود را آغاز کرد. شهر آفتاب با محوریت بخشیدن به سفارشات چاپ و تبلیغات ازسال رضایت مشتریان با هدف توسع...

بدلیل قطع پیام رسان واتساپ تصاویر و درخواست خود را روی ایمیل bestart@gmail.com     ارسال کنید و با پیامک اطلاع دهید . ویا میتوانید از بخش کامنت ها پیام بگذارید . پیام رسان های سروش ,  بله , ایتا ، واتساپ ، تلگرام   در دسترس است. .


از صابون گیلانس قرمز به عنوان صابون گیلانس قهوه ای هم یاد می شود. از عمده کاربرد های صابون گیلانس قرمز ، فرچه کاری و ریخته گری می باشد. در مقابل صابون هایی که در بالا برای شما توضیح دادیم، صابون گیلانس قرمز از کمترین مقدار چربی و بیشترین میزان سایش برخوردار می باشد. از اصلی ترین وظایف صابون گیلانس قرمز صیقلی کردن و لایه برداری از خش هایی است.، که در اثر نمد پرداخت کاری باقی مانده هستند. لایه برداری را می توان با ابزار هایی گوناگونی انجام داد که عبارت اند از: فرچه کنفی.

برای انجام این کار از دستگاه پولیش یا پرداختکاری که به آن گیلانس نیز می‌گویند، است.فاده می‌شود. این دستگاه همچنین ضایعاتی را که بر اثر برش فلزات ایجاد می‌شود، به خوبی از بین می‌برد. از دیگر مزایای این کار می‌توان به بهتر شدن ظاهر قطعات صنعتی، جلوگیری از خورده شدن و افزایش مقاومت این قطعات در برابر ساییدگی و تغییر حالت، جلوگیری از بروز مشکل بر اثر ریخته شدن مواد شیمیایی بر روی آن‌ ها، ایجاد مقاومت بالا در برابر نوسانات الکتریکی، افزایش مقاومت در برابر نقص‌ های سطوح مختلف و کنترل کردن اصطکاک ایجاد شده بر روی سطح مواد، اشاره کرد.

از گیلانس برای آبکاری و پرداخت کاری فلزات مختلفی است.فاده می‌شود. از جمله این فلزات می‌توان به است.یل، آهن و برنج اشاره کرد. این وسیله را مهم‌ترین ابزار مورد نیاز برای اجرای عمل پرداختکاری قلمداد می‌کنند که در این کار بسیار ضروری و پرکاربرد است.. گیلانس‌ ها به صورت‌ های مختلفی تولید می‌شوند که از جمله آن‌ ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. نوع نخی، نوع پشمی، نوع ارتشی،‌ برخی از انواع این ابزار نیز به صورت ترکیبی از نخی و پشمی، نخی و ارتشی و یا پشمی و ارتشی تولید می‌شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر