مشاوره و اجرا پولیش کاری فلزات در شهرک صنعتی قرچک

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در این نوع پرداخت یک لایه نازک از اکسید سیاه روی سطح محصول پخش می شود تا یک رنگ مشکی مات با مقاومت در برابر سایش بالا ایجاد گردد، این پرداخت با درجه حرارت بالا است. به این ترتیب که محصول در یک مخازن که درون آن پاک کننده و سود سوزآور و خنک کننده است. قرار می گیرد، این روش اغلب در تولید قطعات خودرو، ابزار و سلاح گرم است.فاده می شود.

این محصول را به همراه نمد و به منظور جلوگیری از سوختن و همچنین افزایش دوام و طول عمر آن به کار می‌برند. با است.فاده از چسب نمد می‌توان فلزات مختلف را صیقل داد و پایداری سمباده روی نمد را تقویت کرد. همچنین ضایعات و پلیسه‌هایی که در طی عملیات پرداخت‌کاری فلزات ایجاد شده‌اند را می‌توان با است.فاده از چسب نمد، از بین برد.

همان‌طور که اشاره شد، پرداخت فلزات، سطح را تغییر داده و باعث بهبود ویژگی‌های بسیاری می‌شود. اگر فرآیند پرداخت فلزات به درستی انجام نگیرد، آلاینده‌های هوا، مواد شیمیایی و سایش، می‌توانند به آسانی به محصولات فلزی آسیب بزنند. در حقیقت بدون انجام عملیات پرداخت فلزات، طول عمر آن‌ها به کسری از آنچه می‌تواند باشد، کاهش پیدا می‌کند. از عمده مزایای پرداخت فلزات، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر