مشاوره و اجرا پولیش کاری فلزات در شهرک صنعتی چهاردانگه

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.


اکنون نوبت به صابون گیلانس سبز رنگ می رسد. صابون گیلانس سبز متریال های ویژه ای دارند. کاربرد صابون گیلانس متاسفانه تنها دو مورد را شامل می شود؛ براقیت و خش برداری. در صابون گیلانس آبی همانطور که مطالعه کردید، میزان براقیت و خش برداری بسیار زیاد می باشد اما در صابون گیلانس  سبز به این صورت نمی باشد و حتی شما شاهد کمترین میزان براقیت و خش برداری خواهید بود. پس می توان نتیجه گرفت از مهم ترین تفاوت های صابون گیلانس آبی و سبز رنگ در میزان براقیت و خش برداری می باشد.

تمامی پودرهای پرداختکاری دارای خاصیت سایش هستند و باعث خوردگی سطح فلز می شوند؛ برای است.فاده از این پودرها، نیاز به دستگاه های مخصوصی وجود دارد. دستگاه های پولیش پودری، مواد اولیه را با سرعت و فشار زیادی به محصول می زنند، در نتیجه برخورد پودرها با محصول، سطح پرداختکاری می شود و پوششی پودری نیز بر روی آن به وجود می آید.

جهت آبکاری فلزات از دستگاه های آبکاری است.فاده می کنند به این طریق که از یک حمام شیمیایی برای پوشش یا تغییر سطح یک بستر بوسیله یک لایه فلز مثل نیکل یا PTFE است.فاده می گردد. در آبکاری الکتریکی نیز از یک جریان الکتریکی است.فاده می کنند در صورتی که درآبکاری غیرالکتریکی از فرآیند اتوکاتالیستی است.فاده می کنند که در آن بستر فلزی ، واکنش را کاتالیز می نماید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر