مشاوره و اجرا پولیش کاری فلزات در فیروزکوه

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه با مساحت هزار هکتار در شرق شهرستان فیروزکوه قرار گرفته‌است، و در آن انواع حیات وحش از جمله پستانداران، پرندگان و خزندگان می‌توان دید. پوشش گیاهی عمده آن شامل گونه‌های گیاهی ارس، پسته وحشی، بادام وحشی، بید، گردو، زرشک، باریجه، آویشن، شقایق، کاکوتی، گلپر کلاه میر حسن، آتریپلکس، زنبق وحشی و انواع گندمیان است.. گونه‌های غالب جانوری این زیستگاه عبارتند از:

از طرفی دیگر برای کسانی که قصد سفری دو سه روزه با خودروی شخصی خود دارند، طی کردن این مسیر کوهستانی در هوای سرد و از میان جاده‌های لیز، کمی خطرناک و دشوار است.. طبیعت نیز در فصول گرم سال، چهره زیباتری در این مناطق پیدا می‌کند. تمام روستاهایی که معرفی کردیم از نعمت جنگل‌های سرسبز و باغ‌های حاصلخیز برخوردار هستند.

تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به


یکی از مهم‌ترین مشاغل مربوط به مواد تولید شده در صنعت، انجام کارهای مربوط به پولیش است. که در اصطلاح عامیانه به آن پرداختکاری سطح (به انگلیسی: Surface finishing) گفته می‌شود. معنای این کار این است. که سطح مواد تولید شده را صاف و براق کنیم و بر روی آن‌ ها یک سری تغییرات معمول انجام دهیم تا ظاهر آن‌ ها زیباتر شود. پرداخت کاری درباره موادی انجام می‌شود که بیشتر در تولید ظروف و لوازم آشپزخانه کاربرد دارند، مانند پرداخت کاری فلزات و یا شیرآلات.

فلزات و شیرآلات به این صورت پرداختکاری می‌شوند که از سمباده برای از بین بردن ضایعات و زبری سطح ورق فلزی است.فاده می‌شود. برای انتخاب درجه نرمی و زبری سمباده، باید به مقدار پلیسه موجود بر روی سطح ورق فلز توجه کرد. در عین حال جنس فلز و کاربرد آن نیز در انتخاب نوع سمباده نقش اساسی دارد. برای براق کردن سطوح از وسیله‌ ای به نام

اغلب این دستگاه ها برای کار به یک اپراتور کنترل کننده نیاز دارند، البته این موضوع نیز به نوع و مدل دستگاه ارتباط دارد، زیرا برخی از آنها عملکردی اتوماتیک دارند و صرفه اقتصادی زیادی را به دنبال می آورند. موضوع گفته شده باعث می شود هزینه های لازم در زمینه بکارگیری منابع انسانی کاهش پیدا کند، از طرفی کیفیت کار بالا می رود و تولید کننده می تواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. راندمان دیگر مورد مهم دیگری است. که در پی است.فاده از دستگاه های پرداختکاری افزایش پیدا می کند و موجب بهبود وضعیت سوددهی مشاغل می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر