مشاوره و اجرا پولیش کاری فلزات در لواسان

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..

یکی از تماشایی‌ترین جاهای دیدنی سفر لواسان روستایی به نام افجه است.. البته در اطراف لواسان روستاها و ییلاق‌های دیدنی کم نیست اما افجه دو ویژگی خاص دارد که همین دو ویژگی آن باعث شده گردشگران در سفر به لواسان تمایل زیادی برای بازدید از این روستا داشته باشند.

روستای افجه در دل طبیعت کوهستانی قرار گرفته است. و ازاین‌رو، در بیشتر روزهای سال آب‌وهوایی مطبوع و دلچسب دارد. این روستای سرسبز به‌لطف چشمه‌ها و رودخانه‌ها، باغ‌ها و کشتزارهای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به باغ‌های سیب، گیلاس، آلبالو، گردو، گندم و جو اشاره کرد. رودخانه بزرگی از وسط روستا می‌گذرد که باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی را سیراب می‌کند و در حاشیه آن مسیر جذابی برای پیاده‌روی وجود دارد.


اکنون نوبت به صابون گیلانس سبز رنگ می رسد. صابون گیلانس سبز متریال های ویژه ای دارند. کاربرد صابون گیلانس متاسفانه تنها دو مورد را شامل می شود؛ براقیت و خش برداری. در صابون گیلانس آبی همانطور که مطالعه کردید، میزان براقیت و خش برداری بسیار زیاد می باشد اما در صابون گیلانس  سبز به این صورت نمی باشد و حتی شما شاهد کمترین میزان براقیت و خش برداری خواهید بود. پس می توان نتیجه گرفت از مهم ترین تفاوت های صابون گیلانس آبی و سبز رنگ در میزان براقیت و خش برداری می باشد.

از صابون گیلانس قرمز به عنوان صابون گیلانس قهوه ای هم یاد می شود. از عمده کاربرد های صابون گیلانس قرمز ، فرچه کاری و ریخته گری می باشد. در مقابل صابون هایی که در بالا برای شما توضیح دادیم، صابون گیلانس قرمز از کمترین مقدار چربی و بیشترین میزان سایش برخوردار می باشد. از اصلی ترین وظایف صابون گیلانس قرمز صیقلی کردن و لایه برداری از خش هایی است.، که در اثر نمد پرداخت کاری باقی مانده هستند. لایه برداری را می توان با ابزار هایی گوناگونی انجام داد که عبارت اند از: فرچه کنفی.

پس از آن که مواد خام فلزهای مختلف به شکل های متنوعی از قطعات در آمدند، لازم است. فرآیندهای دیگری بر روی آن ها صورت گیرد؛ از جمله این فرایندها می توان به  برش، پرداخت کاری و غیره اشاره نمود. پرداخت کاری فلزات مانند دیگر فرآیندها از اهمیت بالایی برخوردار است. و بایستی توسط افراد متخصص و آگاه به روش های آن، انجام شود. ما در این بخش تصمیم داریم درباره پرداخت فلزات و انواع روش های آن صحبت کنیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر