مشاوره و اجرا پولیش کاری فلزات در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


این محصول را به همراه نمد و به منظور جلوگیری از سوختن و همچنین افزایش دوام و طول عمر آن به کار می‌برند. با است.فاده از چسب نمد می‌توان فلزات مختلف را صیقل داد و پایداری سمباده روی نمد را تقویت کرد. همچنین ضایعات و پلیسه‌هایی که در طی عملیات پرداخت‌کاری فلزات ایجاد شده‌اند را می‌توان با است.فاده از چسب نمد، از بین برد.

فلز ماده ای سخت و مقاوم است.، از این رو به سادگی نمی توان نسبت به سایش و پولیش زنی آن اقدام نمود؛ در صورتی که بخواهیم امر پرداختکاری فلزات را با دست و نیروی انسان انجام دهیم، راندمان کاری و کیفیت کاهش پیدا خواهد کرد و هزینه های زیادی نیز متوجه حال کسب و کارها خواهد شد. دستگاه های صنعتی پرداختکاری برای رفع این موضوع تولید و عرضه می شوند تا از این طریق کسب و کارها بتوانند با دقت، کیفیت و سرعت عمل بسیار بالایی کارهای خود را پیش ببرند و در هزینه های تولیدی خود نیز صرفه جویی نمایند.

از دیگر ویژگی های صابون گیلانس مشکی یا همان به اصطلاح سیاه، واکنش آن در فعالیت هایی همانند: نمد پرداخت کاری می باشد. از همین رو از صابون گیلانس مشکی در فعالیت های نمد پرداخت کاری است.فاده های بسیاری می شود. مثلا شما می توانید تفاوت است.فاده از صابون گیلانس سفید را در حین خش برداری نمد پرداخت کاری با قبل از است.فاده از صابون گیلانس سفید را مورد بررسی قرار دهید؛ حال متوجه خواهید شد که تفاوت آنها از زمین تا آسمان می باشد و چگونه کیفیت نمد پرداخت کاری مورد افزایش قرار می دهد و نقش موثری در لایه برداری ایفا می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر