مشاوره و اجرا پولیش کاری فلزات در ورامین

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.


در اصل نمی توان گفت بهترین روش برای پرداخت فلزات کدام است.؛ انجام هرکدام از روش ها ویژگی های خاص خود را دارند، اما رعایت چند نکته به انتخاب صحیح، کمک شایانی می کند. اولین نکته توجه به  سختی فلز مورد نظر است.. هرچه فلز سخت تر باشد، است.فاده از روش های قوی تر، اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

از این دستگاه اغلب در پروژه‌ هایی که نیاز به بافت مات و یکنواخت داریم است.فاده می ‌شود. در این روش با است.فاده از دانه ‌های شن و ماسه، دانه ‌های فولادی، گلوله ‌های فلزی یا سایر انواع دانه‌ های ساینده پرداخت را انجام می ‌دهند. به این صورت که یکی از مواد گفته شده را با سرعت بالا به سمت بستر فلزی پرتاب می ‌کنند. برخورد شدید مواد ساینده به سطح فلزی آن را صاف و بسیار تمیز خواهد کرد. این روش به‌ خصوص برای فلزات نرم بسیار کاربردی است..

گاهی اوقات سطح فلز در محصول ساخته شده باید کاملاً یکدست و براق باشد. در این شرایط از دستگاه‌ های پولیش پارچه ‌ای است.فاده می ‌کنند. این دستگاه از طریق یک دیسک پارچه ‌ای یا الیاف مخصوص کار براق کردن سطح محصولات فلزی را انجام می ‌دهد. از این روش نیز بیشتر برای محصولات تزئینی که نیاز به سطوح صیقلی و درخشان دارند، مورد است.فاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که ماشین‌ های پولیش براق‌ کننده می‌ توانند لبه ‌های محصول را گرد کنند. به همین دلیل برای محصولاتی که ظاهر پیچیده، شکننده یا تکه ‌های متصل ‌به ‌هم دارند، محدودیت ‌هایی ایجاد خواهد کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر