مشاوره و اجرا پولیش کاری فلزات در چهاردانگه

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


اگر بخواهیم با شما رو راست باشیم، باید بگوییم که تاثیر گذاری صابون گیلانس سفید به حدی می باشد ، که نمی توان آن را نادیده گرفت و به راحتی از کنار آن عبور کرد؛ شما می تواند تاثیر بی نظیر صابون گیلانس سفید را برای سطوح مختلف سنگی همچون: تراورتن و مرمر مشاهده کنید. معمولا صابون گیلانس سفید کاربرد های فراوانی در فعالیت های مرتبط به سنگ دارد.

بعضی از فرآیندهای ساخت نمی‌توانند کیفیت و دقتی را که در کاربردهای صنعتی موردنیاز است. برآورده کنند، به همین جهت لازم است. تا عملیاتی به نام پرداخت سطح محصولات صورت بگیرد. عملیات پرداخت‌کاری سطح که به آن پولیش یا تکمیل‌کاری نیز گفته می‌شود، در تعیین

یکی دیگر از وسایل مورد نیاز برای پرداخت کاری فلزات چسب نمد است.. برای است.فاده باید آن را با آب مخلوط کرد. سپس آن را روی نمد مالیده و پودر سمباده را روی نمد می ‌ریزند تا به‌ طور کامل روی نمد بچسبند. بنابراین با این روش نمد صاف را به یک نمد ساینده و سمباده ‌ای تبدیل خواهند کرد. از این وسیله بیشتر برای از بین بردن پلیسه ‌ها و ضایعات روی فلزات است.فاده می ‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر